CANNES 30. júna (WEBNOVINY) – Slovenská reklamná agentúra Jandl zabodovala na festivale reklamy v Cannes. Z najprestížnejšej svetovej súťaže kreativity Cannes Lions si odniesla bronzového Leva.
Ocenenie získala za sériu vtipných reklám o nosičoch batožiny pre predajcu batožín Samdex. Tri reklamy zachytávajúce osudy Melvina, Pierra a Stevea, ktorí neprežívajú práve najšťastnejšie okamihy života, zaujali porotu v kategórii „Film“. Ide pritom o historicky prvého Leva pre Slovensko.
„Prepisujeme históriu! Ako prvej agentúre zo Slovenska sa nám podarilo vyhrať LEVA na najprestížnejšom festivale kreativity na svete Cannes Lions! Bronz v kráľovskej kategórii FILM získala naša kampaň Nosiči batožín pre Samdex. Obrovská vďaka klientovi a celému tímu!“ napísala spoločnosť na sociálnu sieť krátko po prevzatí ocenenia.
Okrem bronzovej ceny si Jandl z festivalu odnáša aj shortlist v kategórii „Press“ za plagát z rovnomennej série.
Cannes Lions je najväčší festival kreativity, ktorý každoročne navštívi vyše 10-tisíc ľudí z celého sveta. Na jeho 62. ročníku, ktorý prebiehal od 20. do 27. júna 2015, prvýkrát bodovalo aj Slovensko.