Majiteľ a prevádzkovateľ vlajkových obchodných centier Unibail-Rodamco-Westfield (URW) oznamuje vznik Westfield Rise, in-house agentúry s ponukou vlastných mediálnych a eventových plôch a možnosťou sprostredkovania expertízy retailových dát.
Agentúra bude pre značky i nákupcov médií fungovať ako jednotné kampaňové centrum, kde budú vznikať inovatívne a merateľné mediálne projekty naprieč URW platformou. Tá disponuje prvotriednymi reklamnými kanálmi vo svojich 57 európskych obchodných centrách a zahŕňa napríklad jednu z najväčších európskych sietí digitálnych billboardov (k dispozícii ich má 1 700), 170 špeciálnych eventových plôch či vlastné formáty v rámci on-line priestoru.
„Uvedením agentúry Westfield Rise na európsky trh budeme schopní poskytovať reklamné a mediálne služby na mieru priamo jednotlivým klientom a zostaviť tiež špecializovaný tím a štruktúru tak, aby sme prostredníctvom našich platforiem vytvorili nadčasové a merateľné kampane a neustále objavovali nové možnosti v tejto oblasti. Tento prístup orientovaný na klienta spoločne s analýzou a špičkovou znalosťou dát nám umožňuje doručiť značkám, mediálnym agentúram a ďalším nákupcom médií atraktívne off-line a on-line mediálne kampane a marketingové aktivácie mierené priamo na naše veľmi aktívne zapájané publikum,“ hovorí Caroline Puechoultres, Chief Customer Officer, Unibail-Rodamco-Westfield.
Prístupom „jedna platforma, jedno publikum, jeden inventár“ ponúkne Westfield Rise svojim klientom platformu vyhovujúcu nariadeniam GDPR. Tá bude využívať kvalifikované dáta o cieľových skupinách zo svojej masívnej návštevnosti naprieč Európou, pozostávajúcej z 550 miliónov fyzických návštev a 40 miliónov zákazníkov v online priestore ročne.
Spoločnosť taktiež oznámila vymenovanie Candice Mayer-Gillet za Managing Director Westfield Rise. Mayer-Gillet zbierala skúsenosti v rámci siete URW naprieč rôznymi pozíciami a pôsobila napríklad v leasingovom oddelení, ale aj v prevádzkovom manažmente či v segmente retailových médií. Jej rozsiahla expertíza preto umožňuje celistvý pohľad na to, ako môže Westfield Rise doručiť svojim klientom to najlepšie zo siete URW.
Vedenie Westfield Rise bude sídliť v Paríži a v Londýne, odkiaľ bude riadiť tím 50 profesionálov naprieč 11 európskymi trhmi, na ktorých URW operuje. Westfield Rise bude schopná využívať vlastné mediálne kanály vo všetkých svojich 80 obchodných centrách v Európe a Spojených štátoch, ktoré zahŕňajú aj 53 vlajkových centier nesúcich značku Westfield priamo vo svojom názve.
Agentúra bude zároveň pokračovať v spolupráci so svojimi dlhodobými klientmi ako napríklad Disney, Samsung, Amazon, Netflix, Clearpay alebo LVMH, ale tiež aj s etablovanými regionálnymi partnermi Ocean Outdoor, Clear Channel a JCDecaux.
Informačný servis