BRATISLAVA 12. marca (WBN/PR) – Značka ŠKODA opätovne potvrdila svoju pozíciu neohrozeného lídra, keď vo februári dosiahla v kategórii M1 26,87 % podiel na trhu. V porovnaní s februárom minulého roka ide o nárast 48,46 %.
„V našej stratégii staviame na tom, aby naše vozidlá prinášali zákazníkovi výborný pomer kvality a ceny. Dlhodobé výsledky dokazujú, že naši zákazníci takúto voľbu preferujú. Aj preto môžeme v tak silnej konkurencii dosahovať taký vysoký trhový podiel,“ uviedol Robert Baumgartner, konateľ ŠKODA AUTO Slovensko.
Vo februári minulého roka sa predalo 972 vozidiel značky ŠKODA. Automobilka tak dosiahla 20,24 % podiel na trhu. V medziročnom porovnaní došlo k 48,46 % nárastu v počte predaných kusov a k zvýšeniu podielu na trhu o viac ako 6 %.
Vo februári 2012 sa celkovo predalo 1443 automobilov značky ŠKODA. Najobľúbenejším vozidlom sa už tradične stala Fabia (506 predaných vozidiel; hatchback 276 kusov + combi 230 kusov). Dobieha ju však Octavia, ktorej sa predalo len o 6 kusov menej (500 kusov; sedan 241 kusov + combi 259 kusov).