Ružoví kukláči bodovali v súťaži Zlatá pecka

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Ružoví kukláči
Foto: VYV PR

BRATISLAVA 5. februára (WBN/PR) – Union poisťovňa, a. s., s kampaňou Ružoví kukláči, získala prestížne ocenenie v 15. ročníku českej kreatívnej súťaži Zlatá pecka 2009. Prihlásených bolo 217 prác od 43 agentúr z Českej a Slovenskej republiky. Slávnostné odovzdávanie cien sa konalo 4. februára 2010 o 18:00 hod. v divadelnej sále Klubu Lávka v Prahe.

Zlatá pecka je súťaž, ktorú usporadúva Asociácia českých reklamných agentúr a marketingovej komunikácie, pravidelne už od roku 1995. Patrí medzi najrešpektovanejšie ocenenia, ktoré je možné získať v oblasti reklamy. V súťaži sa hodnotia a oceňujú najlepšie kreatívne práce v oblasti reklamy a marketingovej komunikácie z hľadiska kreativity, vtipu, spracovania a realizovania. Je príležitosťou na výmenu profesných skúseností, kreatívnych názorov a stretnutia tých, ktorí sa významným spôsobom podieľajú na zvyšovaní odbornej úrovne reklamy v Českej a Slovenskej republike. V súťaži je možné vidieť pôvodné reklamné produkty, ako inzeráty, televízne a rozhlasové spoty a iné audiovizuálne diela, multimediálne a internetové prezentácie, internetové reklamné formáty, billboardy, plagáty, ako aj ostatné diela a dizajn predmetov, ktoré slúžia na reklamu a propagáciu. Práce hodnotí 8 členná porota vytvorená zo zástupcov médií, umeleckých profesií a V.I.P. osobností. Tento rok bol jej čestným predsedom poroty Evžen Hart, reklamný a marketingový expert. Porota hodnotila 217 prác od 43 agentúr z Českej a Slovenskej republiky.

Union poisťovňa vstúpila na slovenský trh povinného zmluvného a havarijného poistenia a predstavila sa kreatívnou kampaňou Ružoví kukláči, za ktorú si odniesla jedno z dvadsiatich prestížnych ocenení v súťaži Zlatá pecka. Kampaň je reakciou na situáciu na slovenských cestách, kedy sú zodpovední vodiči obmedzovaní a často aj ohrozovaní bezohľadným správaním cestných pirátov. Union poisťovňa sa vo svojej kampani zamerala na zodpovedných vodičov a ponúkla nový produktový program, v rámci ktorého je zodpovednosť na cestách odmeňovaná. Kampaň sa snaží upriamiť pozornosť aj na tých nezodpovedných, ktorých arogancia a ľahostajnosť vystavuje ostatných vodičov každodenným nebezpečenstvám na cestách. Viac informácií na http://www.ruzovikuklaci.sk/.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Union poisťovňa