Reflex je čoraz obľúbenejší, myslí si Markíza

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Televízia
Foto: Ilustračné foto SITA/Nina Bednáriková

BRATISLAVA 12. novembra (WEBNOVINY) – Aj štvrtok patril TV Markíza, podľa ktorej obe časti najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa Ordinácia v ružovej záhrade sledovalo v priemere okolo 700-tisíc divákov nad 12 rokov. Share druhej čast seriálu 38,9 percenta v 12+ je druhým najvyšším podielom v jesennej sezóne a share 37,4 percenta v 12 až 54 je tretím najvyšším taktiež z jesenných častí.

Piaty najvyšší share v tomto roku 41,8 percenta v 12 až 54 dosiahla aj kulinárska šou o varení Bez servítky, v ktorej tento týždeň varili deti známych osobností, včera napríklad syn Michala Dočolomanského. Ako úspešnú hodnotí PR oddelenie Markízy aj publicistiku, pričom magazín Reflex si včerajšími reportážami vydobyl deviaty najvyšší share (37,6 percenta v 12 až 54) v tomto roku. Vysoký nadpriemer dosiahli aj Prvé Televízne noviny, v skupine divákov 12 až 54 to bola hodnota 45,3 percenta.

Zásluhou kvalitnej pôvodnej tvorby, ale aj divácky príťažlivých akvizičných seriálov, napríklad Dva a pol chlapa (shr 39,3 percenta) a Monk (39,4 percenta) dosiahla televízia vo štvrtok piaty najvyšší celodenný štvrtkový share v tomto roku s hodnotou 33,9 percenta (12 až 54), uviedlo PR Markíza.

Informácie o sledovanosti TV JOJ nie sú zatiaľ k dispozícii.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie TV Markíza