Outlet Voderady len nedávno oslávil svoje prvé narodeniny. Napriek náročnejšiemu začiatku sa obchodné centrum dočkalo prvého výročia a zastabilizovalo svoju situáciu na nielen domácom trhu.
BRATISLAVA 28. novembra (WBN/PR) – ONE Fashion Outlet len prednedávnom oslávil prvé výročie od svojho otvorenia. Napriek tomu, že obchodné centrum nie je na 100% obsadené, riaditeľ i samotní nájomcovia hodnotia prvý rok ako úspešný.
„Je o už niečo viac ako rok, kedy sme otvárali predajňu Baldinini v Outlete Voderady. Obchod sme otvárali s veľkým nadšením a radosťou, ktoré vyplývalo zo samotného projektu ako takého. Je to prvý outlet na Slovensku, čo bolo pre nás ako jednu z najluxusnejších značiek veľkou výzvou“, tvrdí Paolo Bruno, majiteľ prevádzok Baldinini na Slovensku.

V outlete sa darí i ďalšej značke obuvi a doplnkov, nájomcovi ECCO Shoes. ECCO, ako jeden z najsilnejších nájomcov v koncepte Outlet Voderady potvrdilo silu značky a silného zázemia na slovenskom trhu. V priebehu prvých dvanástich mesiacov od otvorenia sme dokonca dvakrát využili možnosť zriadenia paralelnej dočasnej výpredajovej jednotky, ktoré sa objemom predaného tovaru ukázali ako skvelé strategické riešenia v rámci optimalizácie skladových zásob”, opisuje svoje pôsobenie v outlete Dalibor Šuba, Retail Operations Manager spoločnosti ECCO Shoes.
Napriek prvotnej spokojnosti má mnoho ľudí tendenciu porovnávať slovenský outlet so známejším, rakúskym outletom Parndorf.
„Uvedomujeme si veľkosť i kvality rakúskeho outletového konceptu. Naši nájomcovia však majú tiež čo ponúknuť a získavajú si čoraz viac zákazníkov. Pravidelne robíme rôzne podporné akcie, či už špeciálne zľavy, alebo netradičné eventy. Príjemný a otvorený koncept nášho centra navyše pôsobí pre mnohých upokojujúco a zároveň sa tu nachádzajú tri kvalitné kaviarne, samoobslužná i a la carte reštaurácia“, spresňuje riaditeľ centra ONE Fashion Outlet Róbert Sloboda.

Skúsenosť s rozbehom outletu majú aj mnohí z nájomcov. Napríklad, aj predajňa Baldinini. „Pamätáme si, keď sme začínali v Rakúsku. Vďaka tomu, že sme boli i sme nájomcovia podobného konceptu vieme, že začiatky sú ťažšie. I Parndorf zo začiatku bojoval s návštevnosťou a nízkou obsadenosťou centra. Predajňu tam sme však otvorili a dnes sa konceptu tam mimoriadne darí. Outlet Voderady je porovnateľným projektom, ktorého potenciál je obrovský a na jeho úspešnosti musíme samozrejme pracovať všetci. Veríme produktu s názvom: „Outlet“, spomína si na outletové začiatky Paolo Bruno.
Slovenský outlet okrem topánok a doplnkov ponúka i športové značky, luxusnú i ležérnu módu. Svoje si tam nájdu i deti. Zastúpenie v outlete má i obchod „Vnímavé hračky“, či „Primigi“, ktorý patrí medzi veľmi obľúbené. V decembri pribudne ďalšia detská značka, luxusný taliansky koncept Brums.

Pred rokom sme otvorili našu predajňu v novom outletovom centre vo Voderadoch. Teraz máme za sebou rok pôsobenia. Tak ako všetko, i tento koncept potrebuje čas. Nečakali sme a aktívne sme začali cieliť na našu klientelu v blízkom i vzdialenejšom okolí. Našim cieľom bolo osloviť ľudí dlhodobejšie a naučiť ich na tento projekt outletového centra, tak ako je už bežne zvykom v zahraničí. Chceme, aby si ľudia uvedomili a naučili sa, čo je outlet a aké výhody im to prináša. Chvíľu trvalo, než si ľudia začali zvykať na to, že tu sme a, že im ponúkame vysoký servis a dostatok kvalitného tovaru. Táto práca sa nám oplatila a a dnes už môžeme povedať, že nám obchod funguje veľmi dobre. Celkovo toto miesto má veľmi veľky potenciál“, ponúka svoj pohľad na obchodné centrum, Tereza Danihelková, majiteľka predajne Primigi.

Obchodné centrum momentálne čaká najsilnejšie obdobie celého roka a sústreďuje sa naň nielen špeciálnymi akciami, ale aj množstvom podporných marketingových aktivít. Zároveň sa plne pracuje na oslovovaní nových nájomcov, ktorí zvýšia atraktivitu centra.
V novom roku plánujú developeri výstavbu dopravného a detského ihriska, aby sa tak mohli stať viac atraktívnymi pre detského návštevníka. V súčasnosti sa v centre nachádza jeden z najväčších detských kútikov „HoplaLand“ na Slovensku.