Už tretí rok mení dm „Black Friday“ na „Giving Friday“, keď sa nákupom počas piatka, ktorý tento rok padol na 27. novembra, opäť spája s podporou zmysluplného projektu. Vďaka iniciatíve dm {spoločne} tak venuje 5 percent z celkového denného obratu v rámci e-shopu mojadm.sk a všetkých predajní dm na prípravu slávnostného jedla počas adventného obdobia pre viac ako 2000 ľudí po celom Slovensku, ktorí sa sa ocitili v nepriaznivej životnej situácii. Tento projekt pripravuje dm v spolupráci so svojím partnerom – Slovenskou katolíckou charitou. Vyzbieraná suma bude zverejnená v pondelok 30. novembra na sociálnych sieťach dm.
„Keďže v dm neposkytujeme zákazníkom zľavy, ale máme dlhodobú stratégiu vždy výhodných cien, v dm klasické zľavy nenájdete ani počas Black Friday. A keďže dlhodobo podporujeme zmysluplné projekty nielen na báze dobrovoľníckej práce, ale aj finančne, inak to nebude ani počas tohto dňa. Naši zákazníci tak zas budú môcť svojím bežným nákupom v dm prispieť na niečo výnimočné. Teší nás, že tohtoročných 5 percent z nášho celkového obratu počas Giving Friday opäť pomôže na dobrú vec, obzvlášť v týchto nie ľahkých časoch,“ povedala Janka Poláčková, prokuristka spoločnosti dm drogerie markt.
„Sme vďační, že projektom Giving Friday dokážeme spríjemniť viac ako 2000 ľuďom v núdzi ich neľahkú životnú situáciu najmä teraz, v predvianočnom období. Tento projekt nadväzuje na našu dlhodobú a úspešnú spoluprácu s dm drogerie markt, ktorá každoročne pomáha desiatkam mamičiek s deťmi zabezpečiť plienkovú pomoc,“ povedal Erich Hulman, generálny sekretár Slovenskej katolíckej charity.
dm {SPOLOČNE}
Vo svojej najväčšej iniciatíve pod názvom dm {spoločne} pokračuje spoločnosť dm drogerie markt už šiesty rok. Prostredníctvom nej spolupracovníci a zákazníci dm spoločne podporujú výnimočné projekty a aktivity, čím šíria myšlienky dobrovoľníctva a pomáhajú zvyšovať záujem o filantropické aktivity a dobrovoľnícku prácu na Slovensku.
Informačný servis