BRATISLAVA 30. marca (WBN/PR) – Petr Freiberg pôsobí na pozícii Country Manažéra divízie Schwarzkopf Professional v Českej republike už od októbra 2011, od 1. marca 2012 je zodpovedný aj za slovenský trh. Jeho úlohou bude strategické riadenie značiek v oboch krajinách.
Petr Freiberg má bohaté profesionálne skúsenosti. Na významných manažérskych pozíciách pôsobí už 18 rokov. Do našej spoločnosti prišiel z developerskej firmy SATPO, kde zastával pozíciu výkonného riaditeľa. Svoje pracovné skúsenosti získal aj v spoločnosti Procter&Gamble, kde pôsobil na viacerých obchodných pozíciách v rámci Českej a Slovenskej republiky. Takmer päť rokov tiež viedol ako generálny riaditeľ českú pobočku britskej zdravotníckej spoločnosti SSL Healthcare Plc.
Petr Freiberg vyštudoval Vysokú školu ekonomickú v Prahe. Hovorí plynule anglicky a medzi jeho záľuby patrí predovšetkým šport a cestovanie.
Spoločnosť Henkel so svojimi vedúcimi značkami a technológiami celosvetovo pôsobí v troch oblastiach podnikania: Starostlivosť o domácnosť, Starostlivosť o telo a Adhesive Technologies (Lepidlá Technológie). Spoločnosť, založená v roku 1876, so svojimi známymi značkami Persil, Schwarzkopf a Loctite globálne zastáva vedúce postavenie na trhu tak v spotrebiteľských ako aj priemyselných odvetviach. Henkel zamestnáva okolo 48 000 pracovníkov a v roku 2011 dosiahol tržby vo výške 15,605 mld. EUR a upravený prevádzkový zisk vo výške 2,029 mld. EUR. Prioritné akcie Henkel sú evidované v indexe DAX a Henkel sa radí medzi 500 obratovo najsilnejší spoločností sveta (Fortune Global 500). Spoločnosť Henkel Slovensko, ako súčasť Henkel Central Eastern Europe, dosiahla v roku 2011 na domácom trhu obrat vo výške 79,2 milióna EUR. Ku koncu roka 2011 spoločnosť zamestnávala 661 pracovníkov.