BRATISLAVA 14. septembra (WBN/PR) – BRATISLAVA 14. septembra – Špecializovaná mediálna agentúra Pay-Per-Vision Media s.r.o. – ktorá ohlásila svoj začiatok na konci júna 2011 – teraz zahajuje svoju self-promo kampaň v printoch a online médiach. Jej cieľom je ponúknuť sieť veľkoplošných LED obrazoviek v segmente digital signage do mediamixu, predovšetkým koncovým klientom.
Stratégiou kampane je poskytnúť informácie o možnostiach komunikácie na predmetných plochách po celom Slovensku v rámci špecializovaných úvodných produktových balíkov za 1 Euro/mesiac v zmysle Všeobecných obchodných podmienok.
V kampani spoločnosť predstaví formou videovizitiek najpodstatnejšie parametre zážitkového média, ktoré vytvára samostatnú kapitolu v rámci new médií – digital signage.
“Sme presvedčení, že zážitková forma komunikácie prinášajúca emócie, vyvolá akčnosť u tých inzerentov, ktorí vyskúšajú toto cenovo efektívne doplnkové médium. Skúsenosti našich partnerov z Európy potvrdzujú, že z hľadiska klientskej perspektívy môže ísť o zaujímavý pomer cena=výkon=zážitok,” dodáva Štefan Pogany, konateľ spoločnosti Pay-Per-Vision Media s.r.o.
Veľkoplošné LED obrazovky siete Pay-Per-Vision Media už od septembra 2011 fungujú na základe jednotiaceho “PPV konceptu”, ktorý spočíva v základnej indexácií slotu 10 sekúnd, dĺžke slučky 2 minút a v dennej prevádzky plôch 17 hodín a solidárnej bonifikácií prevádzkovateľov.
Viac informácií o benefitoch, klientoch a funkčnosti sa dozviete na novom webe: www.paypervision.sk
Pay-Per-Vision Media s.r.o.
Špecializovaná mediálna agentúra v oblasti digital signage vznikla v júni 2011 s cieľom zabezpečovať plánovanie a nákup médií pre segment digital OOH a nosiče digital signage obrazoviek na Slovensku, taktiež produkciu contentu. Vedenie spoločnosti tvoria ľudia, ktorí majú viacročné skúsenosti z oblasti médií, marketingovej komunikácie aj prevádzkovania LED obrazoviek.