Kvapka obľúbeného parfumu či toaletnej vody dokáže spríjemniť každý deň a občas pripomenúť i takmer zabudnuté spomienky. Parfuméri sa pretekajú v kombináciách kvetinových, orientálnych či drevitých vôní a občas prekvapia aj niečím nečakaným. Na trh sa práve dostáva parfum pripomínajúci vôňu čerstvo vytlačených kníh.
Paper Passion (Papierová vášeň) je výsledkom spolupráce módneho dizajnéra Karla Lagerfelda a parfuméra Geza Schoena a jej cieľom je priviesť jej nositeľa do stavu pokoja a pohody, ako pri čítaní dobrej knihy.
„Vôňa čerstvo vytlačenej knihy je tá najlepšia vôňa na svete,“ myslí si Lagerfeld, ktorý parfum zabalil, ako inak, do krabičky v tvare knihy.
Pre tých, ktorí pred vôňou knižníc a antikvariátov radšej uprednostnia vôňu inéhu druhu papiera, ponúka riešenie parfum Liquid Money (Tekuté peniaze). Dve verzie vône bankoviek – pre dámy i pre pánov – dizajnéri zabalili do originálneho boxu naplneného ústrižkami skutočných skartovaných účtov. Či bude parfum pôsobiť ako magnet na peniaze, však dizajnéri nesľubujú.
http://news.instyle.com