Slovenské firmy, ktoré sa radi prezentujú, sú často obmedzované nákladmi na prezentáciu svojej činnosti na veľkých svetových veľtrhoch. Práve na mikro, malé a stredné slovenské firmy je špeciálne zamerané prvé medzinárodného online výstavisko. Vytvorila ho skupina Slovákov, keď na trh prišla koncom minulého roka na trh so start-upom GLOBALEXPO.
„Prvá medzinárodná Svetová výstava sa konala v roku 1851 v Londýne a počas jej trvania ju navštívilo viac ako šesť miliónov návštevníkov. Z globálneho pohľadu sú svetové výstavy vnímané ako tretia najväčšia akcia po majstrovstvách sveta vo futbale a letných olympijských hrách, pokiaľ ide o celosvetový hospodársky a kultúrny vplyv,“ vysvetlil jeden zo zakladateľov GLOBALEXPO Ján Bielik.
Online výstavisko je riešenie pre spoločnosť
Firmy si často kladú otázku, bez ohľadu na segment v ktorom podnikajú, s akou myšlienkou na výstavu idú. GLOBALEXPO vytvorila on-line aplikáciu, na ktorej akákoľvek firma dokáže odprezentovať všetky najdôležitejšie odkazy či vízie v troch medzinárodných jazykoch.
Dôvodov účasti na výstavách a veľtrhoch je viacero, a to kúpa alebo predaj, vyhľadávanie nových obchodných partnerov, príležitostí, kontaktov, predstavovanie nových produktov na trh, akvizíciu nových zákazníkov, čerpanie inšpirácie a podobne.
„Online výstavisko je riešenie pre spoločnosť, ktorá má záujem expandovať a rásť v domácom prostredí a na medzinárodných trhoch. Kombinuje výhody klasických veľtrhov a výstav s novými modernými online trendmi a rieši časové a lokačné obmedzenia. Zároveň je k dispozícii neobmedzene,“ dodal na záver Bielik.