BRATISLAVA 18. augusta (WEBNOVINY) – Opozičné OĽaNO investovalo do augustovej bilbordovej kampane 45-tisíc eur.
„Bilbordy s mottom Zlo zvíťazí, ak dobrí ľudia neurobia nič, sme si objednávali na august. Dali sme ich do obehu trochu neskôr, lebo boli objednané ako last minuty, takže nebolo to úplne na začiatku mesiaca. Malo by ich byť okolo 500 a celkové náklady by mali byť okolo 45-tisíc aj s DPH,“ priblížil pre agentúru SITA predseda strany Igor Matovič.
Do konca roka OĽaNO plánuje ďalšie bilbordové kampane, Matovič ich zatiaľ nekonkretizoval. Terajšia kampaň podľa Matoviča nepropaguje osobnosti a tváre strany, ale myšlienky.
„My sme išli úplne iným spôsobom ako všetci ostatní. Tí sa tam prezentovali, tváričky si ukazovali, v bielych košeliach, vyhrnuté rukávy, ako to dokážu? My sme jednoducho chceli ľuďom otvoriť oči, naozaj nabudiť ľudí, že keď ľudia budú apatickí, tak v tom prípade nedokážeme vôbec nič, že keď chceme zlo poraziť, dokážeme to iba spolu. Vtedy, keď sa dobrí ľudia zlu postavia čelom,“ uzavrel predseda obyčajných ľudí.