IKEA v Bratislave v pondelok opäť otvorila svoje brány. Po dlhých 4 mesiacoch si tak fanúšikovia škandinávskeho dizajnu prišli na svoje. Obchodný dom na svojej webstránke www.IKEA.sk umiestnil aj špeciálny semafór, vďaka ktorému si zákazníci môžu skontrolovať naplnenosť IKEA a naplánovať tak návštevu bezpečnejšie. V jednom čase sa v predajni môže podľa aktuálnych opatrení nachádzať 1 400 ľudí.
Počas štvormesačnej pauzy sa IKEA zamerala na napĺňanie potrieb zákazníkov v digitálnom prostredí a vybavila viac ako 140 000 online objednávok. Pre zákazníkov pripravila aj nové kuchynské plánovacie štúdio a Circular Hub – miesto, kde nábytok dostáva druhú šancu na život.
Zákazníci mali počas zatvoreného obchodného domu veľký záujem o kuchyne, kancelárske stoličky či tradičné mäsové i bezmäsité guľôčky. Počas tohto obdobia sa predalo 1 368 balení mäsových guľôčok a 1 084 bezmäsitých guľôčok, 1285 kancelárskych stoličiek a naplánovalo sa 1 152 kuchýň.
,,Veľmi sa teším, že po štyroch mesiacoch môžeme znovu otvoriť dvere nášho obchodného domu. Našou najväčšou prioritou je bezpečnosť našich zákazníkov a zamestnancov, a na tú budeme v maximálnej možnej miere dbať ,“ povedala Lucia Klečková, riaditeľka obchodného domu IKEA Bratislava. ,,Odozva prvých zákazníkov bola veľmi pozitívna a ľudia nám hovorili, že sa tešili na nás a, že čakali, kým budú môcť prísť osobne do obchodného domu a mať osobný nákupný zážitok.“
Na otvorenie sa tešili zákazníci aj IKEA
Zamestnanci IKEA si pre zákazníkov pripravili milé privítanie v nových pracovných uniformách. Väčšinu fanúšikov švédskej kuchyne však potešila najmä špeciálna cena ikonických guľôčok.
,, Počas prvých dvoch hodín navštívilo obchodný dom IKEA Bratislava približne 1 000 zákazníkov. Najväčší dopyt sme zaznamenali po spálňach a kuchynských linkách, “ popisuje situáciu Lucia Klečková, riaditeľka obchodného domu IKEA Bratislava.
Detský kútik, kaviareň aj reštaurácia zostávajú aj naďalej zatvorené. Zákazníci si však svoje obľúbené mäsové či bezmäsité guľôčky HUVUDROLL môžu zobrať so sebou z bistra pri pokladniach. Ostatné služby IKEA ako Klikni a vyzdvihni, Klikni a dovezieme a montážne služby, rovnako ako služby plánovacieho štúdia priamo v obchodnom dome, ktorá je realizovateľná na objednávku, sú naďalej k dispozícii všetkým zákazníkom.
IKEA vyzýva zákazníkov k bezpečnému nakupovaniu
S cieľom zabezpečiť zodpovedné a bezpečné nákupné prostredie žiada IKEA svojich zákazníkov, aby:
- navštevovali obchod iba v prípade potreby a ak je to možné, prichádzali do obchodu sami
- udržiavali vzdialenosť 2 metre od seba
- dbali na hygienické zásady: používali dezinfekčné prostriedky na ruky
- respiátor nosili správne: zakrývajúc ústa aj nos
- počkali s vrátením produktu. Ak sa končí záruka v období, kedy bol obchdoný dom zatvorený, je automaticky záruka predĺžená do 31. mája
Informačný servis