BRATISLAVA 24. marca (WBN/PR) – InstoreAd, partner Billa Slovensko v oblasti instore reklamy, predstavil po plošnom reklamnom formáte na vnútornej a vonkajšej strane nákupných košíkov (Cart Banner) reklamu na rozšírených rúčkach nákupných vozíkov (Cart Handle Banner) a nový imidžový formát – celobrandovaný nákupný vozík (Full Brand Cart Banner).
Cart Handle Banner je alternatívou Cart Banneru. Výhodou tohoto formátu je pravidelný očný kontakt nakupujúceho s vizuálom, ktorý nastáva pri každom pozretí do nákupného vozíka. Zákazníka tak zasiahne priamo i intuitívne. Nedávno tento formát využila aj Tatra banka pri svojej kampani na Mobilné platby.
Full Brand Cart Banner je imidžovým spestrením ponuky InstoreAd. Predstavuje obrandovanie kompletnej vonkajšej plochy nákupného vozíka. To je prakticky neprehliadnuteľné a jeho zásah je vysoký. A to nielen na nakupujúcich, ale tiež na všetkých ľudí pohybujúcich sa v blízkom okolí predajní BILLA. Full Brand Cart Banner je exkluzívnym médiom, v každej prevádzke bude možné umiestniť len niekoľko kusov celobrandovaných nákupných vozíkov. Jeho pilotným projektom bratislavská kampaň pre Paneurópsku pedagogickú a sociálnu akadémiu.
„Veríme, že nové reklamné formáty upútajú ďalších zadávateľov, ktorí preferujú možnosť oslovenia svojich zákazníkov priamo v mieste, kde majú takpovediac otvorenú peňaženku. Médiá v silnej a stabilnej sieti BILLA Slovensko predstavujú silnú komunikačnú platformu ako pre FMCG značky, tak pre tradičných zadávateľov zo sektorov financií, telekom, či automotive,“ povedal dnes Filip Švaňa z InstoreAd.