BRATISLAVA 22. augusta (WBN/PR) – Najväčší portál hromadného nakupovania na Slovensku, www.ZlavaDna.sk, ktorý mesačne predá 50.000 kupónov v celkovej hodnote viac ako 1,5 milióna euro, odporúča nakupovať len na veľkých a overených portáloch na trhu. „Základom poctivého podnikania v našej oblasti sú dlhoročné vzťahy s firmami, ktoré poskytujú tovary a služby. Snažíme sa robiť s tými najlepšími, preverujeme ich kvalitu a zákazníkom garantujeme 100% spokojnosti. V prípade akejkoľvek sťažnosti bezodkladne pristupujeme k vráteniu peňazí na účet zákazníka,“ hovorí Zdenko Hoschek, konateľ ZlavaDna.sk.
Je prirodzené, že pri nákupe spotrebiteľ zvažuje množstvo aspektov. Keď sa rozhodne kúpiť malý darček, ísť na dobrú večeru či zrelaxovať, zohľadňuje kvalitu, pôvod, referenciu a predovšetkým čo najvýhodnejšiu cenu. Už niekoľko rokov sa práve na takýto účel využívajú zľavové portály. Majiteľ najväčšieho a najúspešnejšieho portálu www.ZlavaDna.sk, Zdenko Hoschek, radí ako nakupovať na zľavovom portáli bez rizika.
1. Vyberte si spoľahlivého partnera
Dôvera veľkého počtu ľudí vyjadruje konštantnú kvalitu a vysokú úspešnosť akcií. Napríklad www.ZlavaDna.sk predá každých 53 sekúnd jeden zľavový kupón, celkovo už za tri roky svojho pôsobenia predala 1,5 milióna kupónov. „V prvom rade kladieme dôraz na spokojnosť každého nášho zákazníka a podľa jeho podnetu a názoru pravidelne vylepšuje poskytované služby. Na internete podnikáme už desať rokov prostredníctvom portálov Obedovat.sk, Nakupovat.sk a ôsmich ďalších na Slovensku a v Českej republike. Všetky naše projekty sú úspešné a vykazujú zisk,“ hovorí Zdenko Hoschek.
2. Zákaznícky servis na vysokej úrovni
„Je úplným štandardom, že v prípade akejkoľvek nespokojnosti garantujeme vrátenie peňazí,“ dodáva Zdenko Hoschek. V prípade akejkoľvek reklamácie portál ZlavaDna.sk vychádza zákazníkovi v ústrety aj nad rámec povinností. „V zmluvách s klientmi máme zavedený inštitút zádržného, tzn. časť peňazí si ponechávame na svojich účtoch, aby sme v prípade nespokojnosti s kvalitou, nedodržania podmienok alebo krachu subjektu, ktorý poskytuje zľavu, mohli kompenzovať našich zákazníkov v plnej výške. Ukázalo sa nám to ako mimoriadne dôležité z hľadiska prevencie kvality,“ komentuje Zdenko Hoschek.
V ZlavaDna.sk pracuje tím vyškolených ľudí, ktorí komunikujú so zákazníkmi cez email a telefonicky 5 dní v týždni, 10 hodín denne. „Zákazníci nemajú problém sa k nám dovolať, reklamácie riešime hneď v daný deň doručenia,“ zdôrazňuje Zdenko Hoschek.
3. Dôležité dáta
Na portáloch sú vždy uvedené kontakty na zodpovedných ľudí, fakturačné údaje a veľmi dôležité sú aj obchodné podmienky, ktoré si treba vždy poriadne prečítať. Kontrolným orgánom zľavových portálov je Slovenská obchodná inšpekcia, na ktorú sa, v prípade potreby, môže spotrebiteľ tiež obrátiť.
ZlavaDna.sk je od svojho vzniku v októbri 2010 jednotkou na trhu kolektívneho nakupovania na Slovensku. Dlhodobo si drží prvenstvo v návštevnosti (50.000 unikátnych návštevníkov / deň) počte predaných kupónov za mesiac, vo veľkosti mailingovej databázy zákazníkov (200.000) a aj v obrate (1,3 milióna mesačne)