Partnerstvo so skupinou NEWTON Media upevní pozíciu lídra slovenského trhu.
BRATISLAVA 4. augusta (WEBNOVINY) – Spoločnosti NEWTON Media a SITA zavŕšili päťmesačný proces technologickej a procesnej integrácie divízie monitoringu médií. Proces je dôsledkom akvizície divízie monitoringu médií SITA spoločnosťou NEWTON Media. Integrácia je významným míľnikom strategického partnerstva oboch spoločností. Okrem toho bude SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. aj naďalej v zastúpení spoločnosti Newton Media poskytovať služby monitoringu médií pre existujúcich aj nových klientov.
Akvizícia monitoringu médií SITA je súčasťou dlhodobej stratégie spoločnosti Newton Media budovať a upevňovať si svoje postavenie lídra na stredoeurópskom trhu mediálneho monitoringu a analýz. „Strategické partnerstvo so spoločnosťou SITA nám umožní osloviť širšiu klientsku základňu a ponúknuť im pestrejšie portfólio produktov, ktoré môže podporiť ich konkurencieschopnosť„, prehlásila Magdalena Horánska, riaditeľka NEWTON Media pre zahraničné investície.
„Spojením najlepších technologických riešení oboch spoločností do jednej služby získajú klienti spoločností SITA a Newton Media bezkonkurenčne kvalitný a hodnotný produkt,“ uviedol generálny riaditeľ spoločnosti SITA Ivan Sámel. „Klientom garantujeme zachovanie flexibility supportných služieb na akú boli zvyknutí,“ dodal.
SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. poskytuje monitoring médií od roku 2005 a v ostatných dvoch rokoch bola jednotkou na slovenskom trhu. NEWTON Media je lídrom monitoringu a analýz médií v Českej republike, kde zahájila svoje podnikanie už pred takmer 20 rokmi. Na Slovensku pôsobí od roku 2003. Významné postavenie na trhu mediálneho monitoringu a analýz má taktiež v Poľsku. Spoločnosti NEWTON Media v ČR, SR a Poľsku sú aktívne aj v medzinárodných odborných združeniach FIBEP a AMEC, čo im umožňuje poskytovať služby s širokým medzinárodným záberom.