BRATISLAVA 13. januára (WBN/PR) – Moja Samoška je aj „môj obchod“, asi taký je názor kupujúcich na našu novú maloobchodnú sieť, ktorá naštartovala svoje obchodovanie v apríli minulého roku na území Bratislavy a jej blízkom okolí.
Je prirodzené, že v takom obchodmi nahustenom priestore, akým hlavné mesto SR nesporne je, nebolo jednoduché postaviť obchodnú stratégiu i realizačný program novej siete.
Moja Samoška už pri vzniku musela akceptovať fakt ponuky širokého potravinárskeho sortimentu, ktorý tu ponúkajú prevádzky medzinárodných a slovenských hypermarketov, supermarkety a spôsob ich ponuky a predaja. Zároveň sme však sledovali aj slabé stránky tohto obchodu, ktorý nebol pre kupujúceho na „správnom mieste a čase“ s požadovanou ponukou sortimentu pre jedno až dvojdňové nákupy tovaru, potrebného pre bežnú prevádzku domácností.
Naše obchody Moja Samoška majú za cieľ práve preto byť v maximálnej blízkosti svojho zákazníka a ponúknuť mu čerstvý sortiment ovocia, zeleniny, pekárenských výrobkov i lahôdok v kombinácii s bežnými potrebami prevádzky domácností, za vynikajúce ceny. Je to stratégia, ktorá vyhovuje našim zákazníkom a preto sa nám osvedčila.
Myslím si, že úspešná prevádzka obchodnej siete Moja Samoška, ktorá za necelý rok narástla na 32 predajní, je len odozvou správneho rozhodovania.
Tento prístup ukazuje, že optimálny sortiment, maximálna čerstvosť a vynikajúce ceny našli pozitívny ohlas u obyvateľov a stále viac je počuť ich názor, že Moja Samoška je aj „môj obchod“.
JUDr. Peter Seidner
obchodný riaditeľ