Poisťovňa MetLife spustila tento mesiac nový portál „Hlásenie poistnej udalosti ONLINE“, ktorý umožňuje klientom nahlásiť poistnú udalosť prostredníctvom internetu v niekoľkých jednoduchých krokoch.
„Zákaznícky online systém výrazne pomôže zefektívniť vybavovanie všetkých formalít spojených napríklad s úrazom. Naši klienti už nebudú musieť ísť na pobočku, ani riešiť problematiku telefonicky. Nový systém je veľmi intuitívny, ľahko sa v ňom orientuje a klient vďaka nemu vybaví všetko potrebné z pohodlia domova. Responzívny dizajn navyše umožňuje jednoduché ovládanie z akéhokoľvek elektronického zariadenia, či už ide o počítač, tablet či mobilný telefón. Pevne veríme, že klienti to ocenia nielen v tejto komplikovanej dobe,“ vysvetlil riaditeľ pre marketing a komunikáciu poisťovne MetLife Milan Drdoš.
Nový zákaznícky portál MetLife umožňuje nahlásenie poistnej udalosti v ôsmich jednoduchých krokoch a popri tom umožňuje sledovať jej stav. Po vstupe na stránku klient zvolí možnosť „Nahlásiť poistnú udalosť“. Následne vyplní intuitívny formulár a v ďalších krokoch špecifikuje na základe prednastavených kritérií poistnú udalosť. Súčasťou žiadosti je aj priloženie zdravotnej dokumentácie, predovšetkým lekárskej správy. V prípade, že ju v čase podávania žiadosti klient nemá k dispozícii, je možné ju nahrať do systému aj dodatočne. Po prejdení všetkých krokov a potvrdení správnosti údajov je žiadosť odoslaná na spracovanie a žiadateľovi príde e-mailom potvrdenie s rekapituláciou jeho požiadavky vo forme chráneného PDF s prideleným číslom, pod ktorým môže postup žiadosti sledovať ďalej. PDF súbor je pred zneužitím chránený unikátnym heslom, ktoré žiadateľ dostane formou SMS na telefónne číslo uvedené v poistnom hlásení.
Informačný servis