Poisťovňa MetLife sa v tomto roku opätovne zaradila medzi ocenené spoločnosti v rámci programu Superbrands SR. MetLife tak už po siedmy krát získala ocenenie, ktorého titul je udeľovaný najvýznamnejším značkám pôsobiacim na Slovensku. Spoločnosť je zároveň jedinou životnou poisťovňou v rebríčku.
„Získať ocenenie Superbrands niekoľko rokov za sebou je pre nás veľká pocta. Teší nás, že naša spoločnosť má dobré meno, ktoré si udržiava. Ocenenie vnímam predovšetkým ako potvrdenie našich kvalít a toho, že neustála snaha o zlepšovanie sa a proklientský prístup sú tou správnou cestou aj do budúcnosti,“ povedal riaditeľ oddelenia marketingu a komunikácie MetLife Milan Drdoš.
Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii s dvoma cieľmi a to uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a zároveň ich prezentovať ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Program získal celosvetové uznanie a aktuálne je program Superbrands uznávaný ako rešpektované ocenenie v 90. krajinách na piatich kontinentoch sveta.
„Zaradenie medzi Superbrands znamená pre MetLife predovšetkým to, že medzi konkurentmi patrí k absolútnej špičke,“ dodal Drdoš. Ocenené značky sú príkladom hodným nasledovania aj pre ďalšie spoločnosti. Program Superbrands sa ich preto snaží zviditeľňovať a zvyšovať povedomie o nich, aby sa tak mohli stať skutočnou inšpiráciou pre ďalšie spoločnosti.
MetLife úspešne pôsobí na Slovensku od roku 1995. Spoločnosť poskytuje široké spektrum produktov životného a úrazového poistenia. Spoločnosť sa stala synonymom finančnej istoty a profesionalizmu. Pre viac informácií, navštívte https://www.metlife.sk/.
MetLife, Inc. (NYSE: MET) je prostredníctvom svojich dcérskych a prepojených spoločností („MetLife“) jednou z popredných spoločností na svete poskytujúcich finančné služby, poistenie, dôchodky, zamestnanecké výhody a riadenie aktív, aby pomohli svojim individuálnym a inštitucionálnym zákazníkom orientovať sa v meniacom sa svete. Spoločnosť MetLife bola založená v roku 1868, svoju činnosť vykonáva vo viac ako 40 krajinách a má popredné postavenie na trhu v USA, Japonsku, Latinskej Amerike, Ázii, Európe a na Strednom východe.
Informačný servis