BRATISLAVA 6. júla (WEBNOVINY) – V sobotu na obrazovke televízie Markíza štartuje nový letný formát Pláž 33.
Pre program produkčnej spoločnosti Media Pro Slovakia to bude znamenať nielen slovenskú ale aj celosvetovú premiéru. „Je to už druhé leto, kedy investujeme do veľkého letného formátu. Podľa prieskumov do zahraničia vycestuje len šesť až sedem percent Slovákov, preto im chceme kúsok letnej atmosféry priniesť aspoň cez televízne obrazovky,“ povedala o formáte generálna riaditeľka TV Markíza Zuzana Ťapáková.
Dvanásť súťažiacich bude celé leto pracovať v novovybudovanom podniku na nábreží Dunaja pri obchodnom centre Eurovea. Počas dvoch mesiacov vystriedajú všetky profesie od čašníkov, barmanov cez umývačov riadu až po marketéra.
Na rozdiel od doterajších reality šou, po prvý raz sa budú môcť do diania zapojiť aj ľudia z ulice a nechať sa v podniku obslúžiť súťažiacimi. V areáli sa bude nachádzať piesočnatá pláž, bazén a súťažiacich sledovať dvanásť nainštalovaných kamier.
Prostredníctvom kamier budú môcť diváci nahliadnuť aj do domu, kde budú účinkujúci ubytovaní. „Súťažiaci nebudú v izolácii a bude veľmi zaujímavé pozerať to, ako si budú môcť prečítať dennú tlač a sledovať, čo sa o nich napísalo,“ sľúbil zaujímavé momenty šéf marketingu televízie Markíza Michal Borec.
Medzi súťažiacimi figurujú príležitostní čašníci, majiteľ mobilného baru i ľudia bez skúseností. „Nikdy súťaž nebudem brať vrcholne profesionálne. Myslím si, že na Pláži by to ani nemalo byť,“ povedal na margo chýbajúcich skúseností tridsaťročný Ján Chovanec, ktorý v súčasnosti pracuje ako drobný živnostník.
O víťazovi 33-tisíc eur rozhodnú televízni diváci prostredníctvom SMS hlasovania, pričom šou každý týždeň opustí jeden účinkujúci. Živými prenosmi bude v sobotu večer sprevádzať moderátorka Barbora Rakovská.