BRATISLAVA 1. februára (WEBNOVINY) – Televízia Markíza nasadila v piatok 1. februára 2013 do vysielania nový grafický vizuál. Výraznou grafickou premenou prešlo aj spravodajstvo televízie.
„Nová staničná grafika TV Markíza podporuje orientáciu stanice na širokú cieľovú skupinu so zachovaním princípu rodinnej televízie a s cieľom splniť súčasné očakávania a nároky diváka,“ povedal kreatívny riaditeľ TV Markíza Roman Kettner.
Filozofiou tvorcov pri tvorbe nového vizuálu bolo zapracovať základné atribúty tak, aby zohľadňovali súčasné trendy a zároveň ich televízia aj sama určovala. Práve preto je pre komunikáciu v novej staničnej grafike charakteristická komplexnosť informácií, prehľadnosť, dynamika, jednoduchosť, modernosť a originalita.
„Pre nový vizuál je typický posun vo farebnosti, avšak so zachovaním vysokej úrovne vizuálneho spracovania a klasickej elegancie, ktorá je pre Markízu od začiatku charakteristická,“ dodal Kettner.
Nová grafika spravodajských relácií zjednocuje vizuál spravodajských formátov a dáva im celkom novú podobu. Divákovi poskytuje prehľadnejšie členenie programovej štruktúry, jednoduchšie a zrozumiteľnejšie vizuálne prvky a možnosť okamžitej identifikácie obsahu. Súčasné zvučky a grafickú výbavu svojich spravodajských formátov využívala Markíza od roku 2008.
Televízia má novú hovorkyňu
Novou hovorkyňou a vedúcou PR oddelenia televízie Markíza sa od piatka stala Tatiana Tóthová.
V oboch funkciách nahradila Oľgu Dúbravskú, ktorej pracovný pomer sa skončil po vzájomnej dohode s vedením vo štvrtok 31. januára 2013.
„Sme veľmi radi, že Táňa Tóthová zúročí svoje dlhoročné skúsenosti v oblasti komunikácie a PR práve v Markíze,“ povedal riaditeľ Centra marketingu TV Markíza Michal Borec.
„Veľmi si vážim túto ponuku a teším sa na návrat k televíznej práci, ktorá je stále mojou srdcovou záležitosťou,“ okomentovala svoj nástup do TV Markíza Tatiana Tóthová.
Tridsaťpäťročná Tatiana Tóthová vyštudovala žurnalistiku a politológiu. Ako novinárka pracovala v denníkoch Sme a Hospodárske noviny.
Neskôr pôsobila v televízii Joj ako PR manažérka, následne sa stala hovorkyňou a vedúcou PR oddelenia. V ostatných troch rokoch naberala skúsenosti v oblasti politického marketingu.
Informoval o tom PR manažér TV Markíza Lukáš Kočišek