BRATISLAVA 11. marca (WEBNOVINY) – Spoločnosť Innovative Management Partner Consulting vytvorí pre Slovenskú agentúru pre cestovný ruch (SACR) marketingovú stratégiu do roku 2013 za 422,4 tis. eur bez dane z pridanej hodnoty (DPH). Podľa zverejneného oznamu v Úradnom vestníku Európskej únie zabezpečí Innovative Management Partner Consulting pre štátnu agentúru okrem marketingovej stratégie v oblastiach príjazdového a domáceho cestovného ruchu aj jednotlivé výskumy a analytické prieskumy uskutočnené v ťažiskových krajinách. Na základe nich by mala spoločnosť určiť potrebné marketingové a komunikačné nástroje pre napĺňanie stratégie v činnosti SACR do roku 2013.
Štátna agentúra zrealizovala výberové konanie formou otvoreného konania, pričom za kritérium na vyhodnotenie ponúk stanovila najnižšiu cenu. SACR vyberala z dvoch doručených ponúk. Víťazná ponuka bola oproti očakávanej cene nižšia o 65,8 tis. eur. Agentúra pre cestovný ruch rozhodla o pridelení zákazky už 20. januára tohto roku, pričom spoločnosť Innovative Management Partner Consulting zákazku zrealizuje spolu s reklamnou agentúrou Creo/Young & Rubicam.
Slovenská agentúra pre cestovný ruch je štátna príspevková organizácia. Bola zriadená v roku 1995 Ministerstvom hospodárstva SR. SACR vykonáva marketing a štátnu propagáciu cestovného ruchu Slovenskej republiky, edičnú činnosť, poradenské a konzultačné aktivity. Od roku 2004 zabezpečuje agentúra, ako sprostredkovateľský orgán rezortu hospodárstva, implementáciu štrukturálnych fondov Európskej únie do projektov v cestovnom ruchu.
Spoločnosť Innovative Management Partner Consulting bola na Slovensku založená v roku 2004. Firma sa zaoberá vykonávaním hĺbkových analýz, prípravou inovatívnych riešení a stratégií s pridanou hodnotou a poradenstvom v oblasti manažmentu. Podľa výpisu z obchodného registra sú spoločníkmi firmy rakúska spoločnosť Innovative Management Partner Unternehmensberatungs-GmbH a jedna súkromná osoba.
SITA