BRATISLAVA 20. februára (WBN/PR) – Lyoness, najväčšie nákupné spoločenstvo na svete a zároveň vernostný program, dynamicky rastie aj na Slovensku. Začiatkom tohto roka dosiahol počet registrovaných používateľov klubovej karty Lyoness Cashback Card hranicu 300 000. Len v uplynulom roku sa registrovalo 35 545 nových členov, prírastok za január tohto roka predstavuje 3502 aktívnych členov.
Lyoness má v súčasnosti zastúpenie v 30 štátoch Európy a v ďalších 11 krajinách sveta. Celkový počet registrovaných členov dosiahol globálne hranicu 2 600 000 klientov. Spoločnosť Lyoness Slovakia, ktorá vznikla v roku 2003 ako dcérska spoločnosť Lyoness Europe AG, poskytuje svojim členom peniaze späť z každého nákupu. Tie dostávajú používatelia priamo na svoj účet v banke. Členovia Lyoness majú možnosť nakupovať výhodnejšie u 1546 obchodníkov na Slovensku.
Karta Lyoness Cashback sa používa na nákup množstva rozličných produktov a služieb. Karta predstavuje niečo jedinečné, čím sa spoločenstvo Lyoness odlišuje od bežných vernostných programov. Členovia Lyoness si môžu výhody uplatniť u obchodných partnerov v širokej škále obchodov a prevádzok, vrátane supermarketov, čerpacích staníc, v obchodoch so stavebninami, či dokonca pri nákupe auta alebo dovolenky. Držitelia kariet Lyoness Cashback Card nakupujú výhodnejšie a zároveň získavajú peniaze späť z každého nákupu. Spoločenstvo je medzinárodné a preto je možné výhodne nakúpiť aj u našich partnerov v Rakúsku, Maďarsku či v Českej republike.
„Uplynulý rok hodnotíme veľmi pozitívne. Podarilo sa nám pritiahnuť nových členov a „roznakupovať“ množstvo menej aktívnych držiteľov kariet. Čím viac obratov, tým viac výhod pre všetkých nakupujúcich. Aj preto plánujeme naďalej dynamicky rozširovať infraštruktúru a starať sa prostredníctvom investícií o našich obchodných partnerov, aby členovia nakupovali čoraz výhodnejšie“, povedal Mário Slivka, konateľ spoločnosti Lyoness Slovakia.
Každým nákupom konať dobro
Členovia Lyoness šetria každým jedným nákupom uskutočneným cez Lyoness. To však nie je všetko. Zároveň podporujú sociálne projekty nadácie Lyoness Child&Family Foundation (založenej v roku 2008) a nadácie Greenfinity (založenej v roku 2012). Časť všetkých obratov uskutočnených cez Lyoness ide automaticky nadácii, ktorá vznikla v roku 2008 a jej motto znie: Umožniť vzdelanie, zachrániť život. Polovicu získaných prostriedkov použije nadácia na projekty v danej krajine, zvyšných 50% je príspevkom na medzinárodné projekty.
Certifikát cenového zvýhodnenia
Materská spoločnosť Lyoness Europe AG sa dobrovoľne podrobila kontrole nezávislou inštitúciou TÜV Rheinland. Má teda v rukách dôkaz o cenovej výhodnosti nákupného spoločenstva. Lyoness je tiež držiteľom certifikátu riadenia kvality ISO 9001:2008.