BRATISLAVA 4. júna (WBN/PR) – Poradenská spoločnosť KPMG získala dve prestížne ocenenia Asociácie manažérskych poradenských firiem (AMFC). Štvrtý ročník AMFC Spotlight Awards priniesol pre KPMG ocenenia v oblastiach Nové a digitálne médiá a IT, pričom obe ocenenia boli v kategórii Hodnota a jedinečnosť.
Ceny asociácie AMCF, ktoré sa tento rok odovzdávali v New York City, oceňujú najlepšie projekty z oblasti manažérskeho poradenstva, v ktorých dodávatelia prinesú pridanú hodnotu nielen pre klienta, ale aj pre spoločnosť ako takú. Víťazi boli vybraní nezávislou porotou, ktorá posudzovala kvalitu každého projektu v 13 rôznych kategóriách. Porota bola zložená z významných biznis lídrov, novinárov a predstaviteľov akademickej sféry a verejnej správy.
KPMG UK získala cenu v kategórii Nové a digitálne médiá za svoj projekt pre Lloyds Bank. Tím KPMG vytvoril konzistentnú zákaznícku skúsenosť (Customer Experience) v 2250 pobočkách banky, v call centre u 4500 telefonických zástupcov a aj na online a mobilnej bankovej platforme. Tím KPMG vynikajúco zvládol riadenie komplexného projektu, ktorý navyše pomohol klientovi pripraviť sa na digitálnu budúcnosť.
Spoločnosť KPMG US získala IT cenu za projekt pre dopravný úrad v Jacksonville (JTA). Tím KPMG pre tohto klienta modernizoval back office funkcie zo zastaraného systému DOS na riešenie na báze Oracle, ktoré je najlepšie vo svojej triede, čo pomohlo integrovať a automatizovať veľké množstvo biznis procesov. KPMG dokázal zabezpečiť plynulé fungovanie biznisu aj v čase implementácie novej technológie.
„V manažérskom poradenstve sa KPMG globálne, vrátane Slovenska, už dlhodobo pozicionuje ako silný partner pre všetky subjekty ako z komerčnej, tak aj verejnej správy. Customer Experience a Optimalizácia biznis procesov sú oblasti, v ktorých vieme poskytnúť veľkú pridanú hodnotu, čomu nasvedčujú aj tieto prestížne ocenenia„, uvádza Rastislav Nemec, riaditeľ oddelenia Manažérskeho poradenstva, KPMG na Slovensku.