Online supermarket Košík expanduje! Po úspechu v trinástich českých krajoch, kde obsluhuje takmer 7 miliónov zákazníkov, prišiel aj na Slovensko.
Výhody online nakupovania, možnosť nákupu viacerých produktov za menej peňazí, tzv. Multikup, či výhodné týždenné akcie si už čoskoro budú môcť užívať zákazníci vo viacerých slovenských regiónoch. Koncom mája Košík sprístupnil svoje služby obyvateľom Bratislavy, Zvolena a ich okolia.
Počas nasledujúcich mesiacov bude Košík postupne k dispozícii aj pre zákazníkov z Banskej Bystrice, Žiliny, Nitry, Trnavy, Košíc a Prešova a ich okolia. Pohodlné nakupovanie a výber z ponuky vyše 9 000 produktov tak bude dostupný väčšine Slovákov.
Pohodlné a výhodné doručenie osloví aj tých, ktorí online nákupy zatiaľ nepoznajú
Nákup vám kuriér doručí až k dverám, a to kedykoľvek od 7:00 do 22:00 hod. V prípade, že vaša objednávka dosiahne cenu 50 €, dopravu máte zadarmo. Pri menších nákupoch začínajú ceny dopravy od 0,99 € pri 2-hodinovom slote, čo sa v porovnaní s časom a energiou vynaloženými na nakupovanie v špičke po práci alebo v zhone pred odchodom do práce stále oplatí každému, pre koho je efektívne strávený čas prioritou.
Týmto konceptom chce Košík osloviť približne 2 milióny zákazníkov a naučiť ich, že vybaviť veľký nákup pohodlne, efektívne, výhodne a kvalitne je možné aj bez toho, aby museli merať cestu do jedného alebo viacerých supermarketov. Cenová stratégia je nastavená tak, aby veľký nákup obsahujúci ovocie, zeleninu, čerstvé aj trvanlivé potraviny či drogériu stál rovnako alebo menej ako v kamenných supermarketoch či iných online predajniach.
„Chceme ukázať, ako podľa nás vyzerá budúcnosť pohodlného nakupovania a najmä to, že je to štandard, ktorý si môže dovoliť každý. Samozrejme, túto možnosť chceme predstaviť čo najväčšiemu počtu Slovákov. Uvedomujeme si, že množstvo domácností stále nie je úplne pripravených prejsť výlučne na online nakupovanie. Veríme však, že keď Košík vyskúšajú, stane sa ich pravidelným partnerom, na ktorého sa budú môcť vždy spoľahnúť,“ hovorí Robert Brejc, International director spoločnosti Košík.sk.
Distribúcia a logistika pod kontrolou
Distribúcia potravín je logisticky náročná disciplína, v ktorej sa rýchlosť a presnosť musia kombinovať s najvyššími štandardmi manipulácie s tovarom. Dodanie tovaru koncovým zákazníkom zabezpečuje, rovnako ako aj v Českej republike, technologicko-logistická spoločnosť DODO, ktorej kuriéri doručujú nákup už od 3 hodín po objednaní. Navyše, v mobilnej aplikácii môžete sledovať aktuálny stav objednávky a polohu kuriéra.
„S Košík.cz doručujeme nákupy do českých domácností už roky a sme veľmi radi, že môžeme našu vzájomnú spoluprácu preniesť aj na Slovensko. Veríme, že slovenskí zákazníci si nákupy na Košík.sk obľúbia, a to aj vďaka rýchlemu, presnému a kvalitnému doručeniu,“ hovorí Ivo Velíšek, generálny riaditeľ spoločnosti DODO pre Českú republiku a Slovensko.
Prepravným autám na slovenských cestách bude dominovať fialová farba. Hravé logo dopĺňa bochník chleba, ktorý má v sebe šikovne zašifrovanú pozitívnu emóciu v podobne skrytého smejúceho sa smajlíka. „Prajeme si, aby sa náš fialový brand stal synonymom príjemného, výhodného a hlavne pohodlného nakupovania vo veľkom,“ dopĺňa Klára Tanzerová, marketingová riaditeľka spoločnosti Košík.sk.
Košík.sk spolupracuje so spoločnosťou METRO. Zaujať chce cenami, najlepším mäsom a rybami na trhu
Z hľadiska sortimentu má plnú dôveru online supermarketu Košík.sk jeho strategický partner METRO, ktorý bude Košík podporovať v expanzii prostredníctvom všetkých svojich regionálnych predajní. „Po zahájení úspešnej spolupráce v roku 2021 v Českej republike, po ktorej v roku 2022 nasledovalo Bulharsko, METRO rozširuje svoju spoluprácu ako hlavný dodávateľský partner pre Košík.sk aj na Slovensko. Tento krok je v súlade s veľkoobchodnou stratégiou spoločnosti a ďalej podporí naše ambície ohľadne rastu,“ vysvetľuje Romain Vincent, generálny riaditeľ METRO Slovakia.
Košík garantuje najvyššiu kvalitu produktov na trhu najmä pri čerstvom mäse a rybách. Online supermarketu Košík.sk záleží na spokojnosti a dôvere zákazníkov, v prípade nespokojnosti preto ponúka unikátnu možnosť rýchlej online reklamácie. Za každú reklamovanú položku vráti Košík zákazníkovi kredity, ktoré bude môcť použiť ako zľavu na ďalší nákup.
Informačný servis