BRATISLAVA 25. marca (WBN/PR) – V poradí už 11. ročník konferencie MARKETING LIVE 2014 prinesie 9. apríla do Bratislavy skvelých rečníkov, špecialistov v oblasti online aj offline. Výber a kombinácia tém ponúkne zaujímavý pohľad a inšpiráciu pre tých, ktorí vedia: „Ako dôležité je myslieť v súvislostiach a (s)poznať svojich zákazníkov!“
Na konferenciu prijali pozvanie Benjamin Ruschin /AT/ generálny riaditeľ Vienna Digital /špecialista na digitálne riešenia/ a zakladateľ najväčšej rakúskej marketingovej komunity Marketing Natives. Jakub Chmielniak /PL/, majiteľ celosvetovo uznávanej odevnej značky Mr. Gugu & Miss Go, ktorá si buduje silnú mediálnu podporu na sociálnych sieťach prezradí „Ako dokáže obsah na sociálnej sieti vytvoriť alebo naopak zničiť značku?“
Z UK pricestuje aj Kardi Sommerfield, ktorá spolupracovala so Shell, Goldfish, MBNA, Marsh a Global One Telco atď., v súčasnosti prednáša na Univerzite v Northampton. Vo svojej prednáške sa zameria na to ako dôležité je spoznanie svojich zákazníkov, ich potrieb, jedine vtedy dokáže byť reklama efektívnejšou. Chýbať nebudú ani skúsení slovenskí marketéri napr. Andrea Zererová z Red Bull, ktorá sa pravidelne stará o distribúciu pútavého obsahu do klasických a online médií tejto silnej značky. Na konferencii zaznie aj doteraz málo diskutovaná téma, a to „reklamná spotrebiteľská súťaž ako intenzívne používaný marketingový nástroj.“
Pavol Cvik vo svojej prednáške poukáže a zanalyzuje spotrebiteľskú súťaž z pohľadu práva, upozorní na časté nedostatky, ale poskytne aj odporúčania ako sa im vyhnúť.
Aktuálne informácie o programe konferencie, ďalších prednášajúcich a možnostiach elektronickej registrácie /fyzická účasť na konferencii alebo online prenos/ si môžete pozrieť na www.informslovakia.sk. Nájdete tu taktiež mená už registrovaných účastníkov konferencie.