BRATISLAVA 3. mája (WBN/PR) – Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s. (ďalej „VšZP“) pripravila pre klientov, ktorí využívajú služby ePobočky, ďalšie dve novinky.
Prvú z nich ocenia zamestnávatelia, ktorí pravidelne zasielajú poisťovni mesačné výkazy týkajúce sa ich zamestnancov. Odteraz totiž majú možnosť zobraziť si vo svojom prehľade „Chyby zo spracovania mesačných výkazov“. V zozname nájdu prehľadne spracované chyby s ich jednoduchým popisom i návrhom na ich odstránenie. Zamestnávateľ má zároveň možnosť zvoliť si spôsob opravy chyby. O chybách je zamestnávateľ informovaný mailovou notifikáciou a správou v schránke správ. Mailovú notifikáciu dostane zamestnávateľ aj v prípade, že poisťovňa naďalej eviduje nedoriešené chyby.
Druhou novinkou v službách ePobočky je informovanie poistenca o chýbajúcich údajoch v evidencii jeho platiteľov poistného. Poistenca, u ktorého poisťovňa eviduje obdobie bez určeného platiteľa poistného, na to VšZP iniciatívne upozorní a to raz za tri mesiace mailovou notifikáciou a správou v schránke správ. Poistenec sa tak včas dozvie, že má poisťovni oznámiť potrebné údaje. Napríklad, poistenec po ukončení zamestnania nie je evidovaný na úrade práce a do VšZP sa neprihlási ako samoplatiteľ poistného. VšZP ho na túto skutočnosť iniciatívne upozorní.
Poistenec má možnosť skontrolovať si uvedené informácie priamo v prostredí ePobočky v časti „Kto za mňa platí poistné“, kde môže taktiež nahlásiť platiteľa poistného za uvedené obdobie. Informáciu o spracovaní oznámených údajov VšZP poistencovi následne oznámi mailovou notifikáciou a správou v schránke správ. Po úspešnom zapracovaní oznámenia si poistenec môže aktualizované údaje skontrolovať v časti „Kto za mňa platí poistné“.
ePobočka získala vlani prestížne ocenenie Projekt roka 2015. Rozširovanie služieb pre klientov je súčasťou jej ďalšieho rozvoja s cieľom podporovať modernú, rýchlu, jednoduchú a efektívnu komunikáciu s VšZP.