BRATISLAVA 7. decembra (WebNoviny.sk) – Premiér Robert Fico prekrýva podľa neparlamentného Kresťanskodemokratického hnutia politickým marketingom reálne problémy ľudí na Slovensku.
Pripravená mediálna stratégia
Ako povedal vo štvrtok pre agentúru SITA podpredseda KDH Pavol Zajac, Fico sa po regionálnych voľbách na niekoľko dní stratil, ale jeho tím mu pripravil mediálnu stratégiu na odpútanie verejnej mienky.
Online: Poslanci po vyše 13 hodinách rozhodli o Kaliňákovi, zostáva ministrom vnútra
„Pozornosť verejnosti zameral na svoju odpracovanú nočnú zmenu v továrni, ale hlavne návrhom na zmrazovanie platov ústavných činiteľov. Už v čase predkladania tohto návrhu vedel, že táto téma rozdeľuje koalíciu, opozíciu a vyvolá emócie vo verejnosti,“ povedal Zajac.
Kaliňák už dávno nemal byť ministrom
Podľa KDH však ľudia na Slovensku majú úplne iné problémy, ktoré Fico ako premiér nevie a nechce riešiť.
„Za 10 rokov svojho vládnutia sa mu nepodarilo zlepšiť: vymáhateľnosť spravodlivosti, regionálne rozdiely, zníženie korupcie, zlepšenie zdravotníctva a školstva, rómsku problematiku, výstavbu diaľníc. Preto tieto reálne problémy ľudí neustále prekrýva takýmto politickým marketingom,“ zdôraznil Zajac s tým, že toto sa prejavilo aj pri odvolávaní ministra vnútra Roberta Kaliňáka, kde namiesto vyvracania argumentov používal mediálne útoky na opozíciu a prezidenta.
„Pritom už aj malé deti na Slovensku vedia, že Kaliňák už dávno nemal byť ministrom vnútra,“ dodal podpredseda KDH.