BRATISLAVA 27. apríla (WBN/PR) – Unikátny projekt obchodného domu Kaufland na Trnavskej ceste v Bratislave, obslužný pult s čerstvými rybami a produktmi z rýb, získal ocenenie Múza Merkúra.
Ako uplynulý, aj v tento rok sa v priebehu slávnostného večera konferencie Slovak Retail Summit odovzdávali ceny Múza Merkúra, ktoré sa udeľujú najkreatívnejším marketingovým a komunikačným projektom v oblasti maloobchodu.
V kategórii „umiestňovanie produktov v mieste predaja“ cenu za inovatívne riešenie, modernú technológiu a dizajn obslužného pultu s čerstvými rybami a výrobkami z rýb odborná porota udelila spoločnosti Kaufland.
Obslužný pult s čerstvými rybami bol v obchodnom dome Kaufland na Trnavskej ceste v Bratislave otvorený v lete 2011 ako súčasť modernizácie celej predajne. Okrem šírky sortimentu, ktorý je spomedzi hypermarketov v Bratislave aj na Slovensku najširší, prináša aj ďalšie benefity a inovatívne riešenia. Sú nimi čerstvosť, atraktívna prezentácia tovaru, maximálna hygiena, ergonómia predaja, odborné poradenstvo, atď.
Kaufland plánuje tento projekt rozšíriť a pulty s čerstvými rybami a produktmi z rýb otvoriť aj v ďalších vybraných obchodných domoch.