Katedra marketingovej komunikácie má vysoké ciele

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Foto: Kamako BÁL

BRATISLAVA 13. apríla – Ideou celého bálu je pomôcť študentom priblížiť sa praxi. Táto udalosť, ktorá nesie prívlastok dekadentná, má za úlohu spájať či už momentálnych alebo bývalých študentov tohoto odboru s pedagógmi a ľuďmi z reklamnej praxe.

Bál je v skutočnosti forma školského projektu, ktorého ideu vytvorili študenti štvrtého ročníka. Ich hlavnou ambíciou je vytvoriť každoročnú tradíciu, vďaka ktorej študenti získajú skúsenosti a praktické know-how pri organizovaní eventov.

Okrem zaujímavého programu sľubujú študenti tejto katedry aj množstvo prekvapení. „Chceme, aby sa ľudia cítili úžasne a aby náš event zostal nezabudnuteľný. Celá naša škola prispieva k organizovaniu bálu originálnymi nápadmi, ktoré sa momentálne snažíme zrealizovať. Radi by sme ukázali našim potencionálnym zamestnávateľom z reklamných agentúr, že sme naozaj schopní a plní nápadov.“ .

Vzhľadom na to, že ide o školský projekt, samotné nadšenie bohužiaľ nestačí. Ich hlavnou prekážkou a zároveň obrovskou výzvou je budget celého bálu, ktorý sa rovná nule. Momentálne venujú svoj voľný čas kontaktovaniu potencionálnych sponzorov. Ako sami so smiechom hovoria: „Hľadáme silného partnera, ktorý našu zelenú lúku zaleje kvalitným betónom, aby sme mali na čom stavať“. Svojim sponzorom ponúkajú množstvo výhod – možnosť originálnej prezentácie na bále aj mimo bálu, ale hlavne dlhodobú spoluprácu v oblasti marketingu.

Ciele študentov Katedry marketingovej komunikácie sú naozaj vysoké. Avšak ich nadšenie a snaživosť je ešte väčšia, práve preto zvyknú každému sebavedomo hovoriť: „Stretneme sa 28.4.2012 v River´s clube!

Bližšie informácie nájdete na www.kamako.sk alebo fun page stránke Kamako BÁL.

Foto: Kamako BÁL
Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať