BRATISLAVA 11. septembra (WBN/PR) – O čerstvosti dnes hovoria všetci obchodníci, dokážu však svoje tvrdenia obhájiť? Slovenskí zákazníci označili Lidl v reprezentatívnom prieskume verejnej mienky agentúry TNS za „jednotku v čerstvosti“. Tento reťazec ročne predá z každého výrobku zo svojej stálej ponuky v priemere 650 000 kusov. Neležia teda dlho v regáloch a vďaka tomu si ich čerstvosť vychutnáte u vás doma. No Lidl má aj ďalšie presvedčivé argumenty. Aké? To sa rozhodol preveriť rešpektovaný novinár stojaci vždy na strane ľudí – Patrik Herman.
Na to, aby sa k zákazníkom dostali čerstvé produkty, musia byť splnené viaceré podmienky. Všetko sa začína výberom kvalitných a spoľahlivých dodávateľov. Najnovšie technológie a kvalitné suroviny v spojení s osvedčenými postupmi zabezpečenia čerstvosti sú podstatným kúskom skladačky. Mimoriadne dôležitú úlohu zohrávajú centrálne sklady. Tu sa totiž prijímajú a uskladňujú všetky produkty, ktoré neskôr nájdete na pultoch Lidl. A práve odtiaľto každý deň putuje viac ako 3 000 000 výrobkov do predajní.
„Aj my, moderátori, z času na čas chodíme ako bežní ľudia do obchodu. Sme rovnako zvedaví a zaujíma nás, ako to vyzerá a čo sa deje predtým, než vložíme nejaký tovar do košíka. Kto by sa nechcel pozrieť do zákulisia? Lákalo ma to osobne aj profesionálne – vidieť to na vlastné oči. Dostal som sa na miesta, kde sa bežný zákazník nedostane a som rád, že mu to všetko, čo som videl, môžem sprostredkovať,“ povedal Patrik Herman.
Vo svojej prvej reportáži pre vás Patrik dôkladne preverí ako je o čerstvosť postarané počas prepravy tovaru a v centrálnom sklade Lidl. Neskôr zvedavého novinára cesta po stopách čerstvosti zavedie aj k dodávateľom Lidla, celkovo pre vás nakrútil päť videí.
Čo teda Patrik Herman zistil o čerstvosti v Lidli? Dokázal ho obchodný reťazec presvedčiť, že čerstvosť pre neho znamená úplne všetko? Odpovede na tieto a mnohé ďalšie otázky nájdete na stráne www.lidl.sk/cerstvost.