BRATISLAVA 15. augusta (WEBNOVINY) – Spoločnosť IKEA žiada zákazníkov, ktorí si kúpili detskú posteľ KRITTER alebo SNIGLAR, aby bezodkladne skontrolovali dátum jej výroby označený na čele alebo spodnej časti postele.
Ako agentúru SITA ďalej informoval Jana Hrubcová z PR oddelenia spoločnosti, IKEA dostala sedem oznámení o zlomení kovového stĺpika spájajúceho rám postele s bezpečnostnou zábranou. Zlomený stĺpik môže mať ostré hrany. IKEA však doposiaľ nedostala žiadne oznámenie o tom, že by zlomený stĺpik spôsobil akékoľvek poranenie, píše Hrubcová.
Problém sa týka iba postelí KRITTER s označeným dátumom výroby (v tvare rok týždeň) od 1114 do 1322 a postelí SNIGLAR s označeným dátumom od 1114 do 1318.
IKEA prosí všetkých zákazníkov, ktorí takúto posteľ vlastnia, aby navštívili Oddelenie služieb zákazníkom v obchodnom dome IKEA alebo sa obrátili na Kontaktné centrum telefonicky. Číslo je 02/48 226 111. Napísať môžu aj e-mail na ikea.info@ikea.com, na základe čoho dostanú bezplatne súpravu dielov na opravu. Spoločnosť sa zároveň ospravedlňuje za všetky nepríjemnosti, ktoré týmto mohla spôsobiť.