BRATISLAVA 28. apríla (WBN/PR) – Spoločnosť IBM oznámila, že dokončila akvizíciu poprednej nemeckej digitálnej agentúry Aperto, s centrálou v Berlíne, ktorá sa zapojí do do IBM Interactive Experience divízie spoločnosti IBM. Finančné podmienky transakcie neboli zverejnené.
IBM iX divízia a Aperto budú spolu zákazníkom poskytovať interaktívne služby zákaznickej skúsenosti prostredníctvom kombinácie expertných digitálnych a kreatívnych zručností, ako aj špičkových zručností v oblasti dizajnu. Noví ako aj existujúci klienti Aperta budú tak môcť využívať špičkové znalosti IBM v oblasti stratégie, analytiky, ako aj tvorby mobilných a technologických inovácií.
Agentúra Aperto je popredným poskytovateľom digitálnych služieb nielen na nemeckom trhu, ale aj v celej Európe. Viac ako 300 pracovníkov Aperta sa stane súčasťou najväčšej digitálnej agentúry na svete, ktorou podľa časopisu Advertising Age IBM disponuje. Medzi klientov agentúry Aperto patria spoločnosti ako Airbus Group, Volkswagen a Siemens.
Viac informácií nájdete Tu.
O IBM
Spoločnosť IBM je jednou z najväčších IT spoločností na svete a pod názvom International Business Machines poskytuje svojim klientom vo vyše 170 krajinách sveta široké portfólio inovatívnych produktov a služieb v oblasti informačných technológií. Na Slovensku spoločnosť IBM aktívne pôsobí od roku 1990. Samostatná pobočka IBM Slovensko s.r.o. bola založená 7. decembra 1992. Hlavné sídlo IBM Slovensko sa nachádza v Bratislave s pobočkami v Banskej Bystrici a Košiciach.
Organizačnou zložkou IBM Slovensko je aj Klientské inovačné centrum, ktoré sa zameriava na poskytovanie IT služieb a podporné činnosti pri realizácii IT projektov. Je zároveň súčasťou globálnej siete klientských inovačných centier IBM. Spoločnosť IBM Slovensko dodáva svojim zákazníkom integrované, flexibilné a efektívne riešenia, ktoré ponúka prostredníctvom širokej siete predajcov, ako aj obchodných partnerov.