BRATISLAVA 17. júna (WBN/PR) – V tomto roku sa spoločnosť Heineken Slovensko stala generálnym partnerom druhého ročníka súťaže o najlepšieho čašníka leta – Najčašník 2010, ktorú organizuje portál obedovat.sk. Partnerstvo na súťaži sa tak stalo súčasťou dlhodobej stratégie spoločnosti Heineken Slovensko v oblasti zlepšovania poskytovaných služieb v gastronomických prevádzkach. V rámci projektu budú môcť samotní spotrebitelia v jednotlivých regiónoch hlasovať o najlepšieho čašníka tohtoročného leta. V minulom roku sa do súťaže zapojilo až 2 112 čašníkov z 1 164 reštaurácií, za ktorých hlasovalo 17 311 registrovaných návštevníkov.
V oblasti zlepšovania ponúkaných služieb v gastronomických zariadeniach sa spoločnosť Heineken Slovensko ako líder na slovenskom pivnom trhu zameriava predovšetkým na kvalitu podávania piva ako aj na prinášanie rôznych inovácií v oblasti pivnej kultúry. Pravidelne zabezpečuje tréningy personálu ohľadne skladovania, manipulácie či správneho čapovania a podávania piva v prevádzkach a zároveň prináša také inovácie, akými je napríklad Zlatý Bažant Extra Cold alebo v tomto roku nový systém tankového piva. Dôvodom k tomu, aby sa spotrebiteľ do reštaurácie či pubu rád vrátil, je však okrem kvality podávania piva aj samotná obsluha a celková atmosféra na prevádzke, na čo však má samotný výrobca piva omnoho menší vplyv. „Stále platí, že najväčší vplyv na spokojnosť zákazníka v gastro prevádzke má úroveň obsluhy a osobný prístup samotného čašníka,“ hovorí Hana Šimková, manažérka korporátnych vzťahov spoločnosti Heineken Slovensko a dodáva: „Práve preto sme sa rozhodli podporiť druhý ročník úspešného projektu Najčašník 2010 ako jeho generálny partner. Veríme, že práve takéto projekty môžu pomôcť zlepšovaniu úrovne kultúry gastronomických služieb a tým aj zvyšovaniu pivnej kultúry na Slovensku.“
Do projektu Najčašník 2010 sa Heineken Slovensko zapája so svojimi šiestimi najvýznamnejšími značkami – Heineken, Zlatý Bažant, Corgoň, Kelt, Krušovice a Starobrno. S týmito značkami sa zároveň stáva tzv. produktovým partnerom, čo znamená že bude mať možnosť zvoliť si v rámci každej značky toho „svojho“ najlepšieho čašníka, odfotografovaného s danou značkou piva a odmení ich vecnými cenami mimo hlavných výhier. „Mnohí spotrebitelia možno nevedia, že do portfólia spoločnosti Heineken Slovensko patrí okrem medzinárodnej značky Heineken aj svetové slovenské pivo Zlatý Bažant, najobľúbenejšie pivo na Slovensku značka Corgoň, stále úspešnejší Kelt či české Krušovice a Starobrno. Aj takto chceme podporiť vnímanie spoločnosti Heineken Slovensko aj ako výrobcu a distribútora skutočnej kvality na pivnom trhu,“ dodáva na záver H. Šimková.
Heineken Slovensko je viac ako 10 rokov lídrom na slovenskom pivnom trhu so stabilným trhovým podielom takmer 45 %. Heineken Slovensko a.s. je súčasťou jednej z najväčších pivovarníckych skupín na svete – Heineken N.V. Spolu so značkou Heineken, vlajkovou loďou portfólia spoločnosti, Heineken na Slovensku predáva najhodnotnejšiu slovenskú značku Zlatý Bažant, ďalšie silné slovenské značky Corgoň, Kelt, Martiner a Gemer, ako i niektoré známe zahraničné značky – Krušovice, Starobrno a Desperados.
Okrem investícií do pivovaru, Heineken vybudoval v Hurbanove aj najväčšiu sladovňu v strednej a východnej Európe. Celkové investície dosiahli výšku približne 216 mil. EUR, čo tvorí zhruba 70% celkových investícií v odvetví. Podľa Trend Top 2009 je Heineken Slovensko najväčšou potravinárskou spoločnosťou na Slovensku.