Výsledky národnej súťaže za najlepšiu komunikáciu so zákazníkom budú vyhlásené už v stredu 20. novembra 2019. Slávnostné odovzdávanie cien Hermes Komunikátor roka 2019 je prístupné tento rok aj pre verejnosť. Limitovaný predaj lístkov je obmedzený počtom aj časovo – len do utorka 12. novembra 2019 je k dispozícii posledných 30 miest.
Odovzdávanie cien 6. ročníka HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA prinesie okrem vyhlásenia víťazov za rok 2019 aj predstavenie najlepších komunikačných kampaní. Hostia sa môžu tešiť na zaujímavé prednášky od prieskumnej spoločnosti MEDIAN SK, ktorá je odborným garantom projektu, a samozrejme na príjemnú spoločnosť s výbornou príležitosťou na networking. V závere galavečera bude slávnostne uvedená do marketingových vôd digitálna platforma HERMES Akadémia komunikácie.
VYCHUTNAJTE SI VEČER V SPOLOČNOSTI NAJLEPŠIE KOMUNIKUJÚCICH INŠTITÚCIÍ
Galavečer HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2019 sa uskutoční v stredu 20. novembra od 18:00 v priestoroch DoubleTree by Hilton v Bratislave. Večerom bude sprevádzať Dennis Bartalský, moderátor rádia Europa 2. Chutná večera, ochutnávka vína od WLC, ochutnávka čokolády COCO CHOCO a hudba bude zabezpečená v rámci rautu po oficiálnej časti programu. Lístky si môžete zakúpiť len do utorka na www.cenyhermes.sk alebo priamo u organizátora gvusc@2lovebrands.sk.
NOMINÁCIE HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA 2019
V každej z hodnotených kategórií je nominovaných päť spoločností, ktoré obstáli v prieskume MEDIAN SK. Okrem víťazov hodnotených na základe výsledkov prieskumu, budú vyhlásená aj najlepšia komunikácia, o ktorej rozhodla verejnosť v online hlasovaní. Trofeje si odnesú aj spoločnosti za víťazné komunikačné kampane v každej zo siedmych kategórií: Krízová komunikácia, Starostlivosť o klienta, Najlepší interiér predajného priestoru, Najefektívnejšie využitie nových médií, Inovatívny marketingový prístup, Interná komunikácia a Spoločenská zodpovednosť – v rámci Ceny agentúry 2019.
BANKOVNÍCTVO
Poštová banka
Prima banka
Slovenská sporiteľňa
Tatra banka
VÚB
POISŤOVNÍCTVO
Allianz-Slovenská poisťovňa
Generali Poisťovňa
Kooperativa
UNIQA poisťovňa
Union poisťovňa
TELEKOMUNIKÁCIE
4ka
O2
Orange
Telekom
Tesco mobile
OBCHODNÉ REŤAZCE
Billa
Coop Jednota
Kaufland
Lidl
Tesco
AUTOMOBILY
Hyundai
Kia
Peugeot
Renault
Škoda
ZA NEŠIFROVANÚ KOMUNIKÁCIU
Témou kampane 6. ročníka súťaže je heslo ZA NEŠIFROVANÚ KOMUNIKÁCIU. „Najlepšia komunikácia so zákazníkom by mala byť nielen kreatívna, ale na konci dňa predovšetkým jasná – bez šifrovania komunikačných posolstiev. Tému kampane sme kreatívne pretavili aj do programu a charakteru galavečera. Veríme, že hostia si okrem inšpiratívneho zážitku odnesú aj zaujímavé informácie,“ dodala na záver organizátorka Tina Gvušč z agentúry 2lovebrands, ktorá stojí za celým projekt už po štvrtýkrát.
Inzercia