Vianočné sviatky sú symbolom pokoja a času stráveného s blízkymi. Čaro tohto obdobia vrcholí, keď sa všetci zídu pri štedrovečernom stole, na ktorý nepochybne patria aj obľúbené nápoje.
Nápojový svet sa začiatkom minulého roka od základov zmenil. K obalom, ktoré ešte pred pár rokmi Slováci krčili a hádzali do triedeného odpadu, sa začali správať inak.
Slovenským reštauráciám a pubom starosti neubúdajú. Až 29 % z nich sa potýka s úbytkom zákazníkov a podľa ďalších 26 % si hostia objednávajú lacnejšie jedlá a nápoje ako v minulosti.
Variť prvotriedne pivo a pomáhať rozvíjať región, v ktorom sme doma. V tomto duchu spúšťa Pivovar Šariš už 19. ročník grantového programu Šariš ľuďom na podporu miestnych komunít.
Pandémia koronavírusu urýchlila u gastro prevádzok prirodzený proces digitalizácie, ktoré začali za posledné dva roky svoje služby propagovať online intenzívnejšie. Ako ukázal prieskum Prazdroja, väčšina prevádzok uvádza, že sociálne siete nevedia využívať naplno a uvítali by pomoc „zvonka“, či už formou školení alebo dodaním predpripraveného obsahu určeného na zdieľanie špeciálnych akcií.
S cieľom znižovať dopady podnikania na životné prostredie systematicky reagujú pivovarníci z Plzeňského Prazdroja Slovensko aj na vysoký záujem Slovákov o plechovkové pivo.
S koncom roka sa často spája aj jeho bilancovanie. Isté je, že Plzeňský Prazdroj Slovensko ho vďaka ambícii dosiahnuť plnú cirkularitu obalov do roku 2030 oslávi o niečo ekologickejšie. Desať krokov sumarizuje, ako sa pivovarníci postupne priblížili k napĺňaniu cieľov, znížiť dopady podnikania na prírodu a okolie.
Ján Píry z Plzeňského Prazdroja Slovensko poradí, ako chute tradičných jedál a piva skombinovať tak, aby spolu správne ladili. Nechajte sa inšpirovať odborníkom!