Majiteľ firmy, ktorá dostala od magistrátu hlavného mesta IT zákazku, prispel na kampaň kandidáta na primátora Bratislavy Matúša Valla. Informáciu o tom priniesol internetový denník BratislavaDen.sk.
Milan Dubec prispel na kampaň sumou 55-tisíc eur. Firma MD Media s.r.o., ktorú vlastní, má 40-percentný podiel vo firme GoodRequest s.r.o, ktorá od bratislavského magistrátu dostala zákazku na služby za 65-tisíc eur.
Rámcová zmluva
Bratislavský primátor Vallo sám v rozhovore pre Startitup označil Dubeca za najväčšieho sponzora. Dubec je známy z mediálneho prostredia, podľa dostupných informácií v roku 1997 založil Azet.sk a je akcionárom vydavateľstva.
Vallo klame a snaží sa prekryť vlastné babráctvo, Remišovej ministerstvo vyvracia viacero tvrdení bratislavského primátora
Rámcovú zmluvu na programátorskú podporu, inštalačné, konfiguračné, programátorské, grafické práce a ďalšie služby podpísal primátor Vallo s konateľmi firmy.
Riadne verejné obstarávanie
Hodinová odmena mala byť 45 eur za hodinu. Podľa portálu predmety objednávok sa úplne nezhodujú s popismi vo fakturácii, a tiež sú z objednávok a akceptačného poriadku zrejmé aj iné požiadavky.
„Uvedená firma vzišla z riadneho verejného obstarávania, kde bolo oslovených sedem spoločností, obdržali sme tri predložené ponuky a uspela firma s najnižšou hodinovou sadzbou,“ vysvetlila hovorkyňa magistrátu Dagmar Schmucková v odpovedi na otázku, ako obstarali danú firmu.
BratislavaDen.sk uvádza, že od firmy GoodRequest zatiaľ stanovisko nedostali.