BRATISLAVA 4. júna (WBN/PR) – Aj tento rok potvrdila spoločnosť McCain svoje popredné miesto a silu značky na slovenskom trhu. Slovenskí spotrebitelia a nezávislí uznávaní experti ocenili spoločnosť McCain už druhý rok po sebe titulom Slovak Superbrands Award.
O udelení titulov Superbrands rozhodujú samotní spotrebitelia prostredníctvom prieskumu spoločnosti GfK Slovakia a expertná skupina Brand Council, ktorú tvoria najuznávanejší odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.
Pri hodnotení zohľadňovali silu a reputáciu značky, ale aj lojalitu jej spotrebiteľov. Spoločnosť McCain, líder na trhu mrazených zemiakových produktov, získala Slovak Superbrands Award už v roku 2013. Svoje postavenie potvrdila aj v súčasnom roku.
„Veľmi si vážime, že sme ocenení už druhý rok po sebe. Sme hrdí na to, že sa nám podarilo získať uznanie nielen odbornej verejnosti, ale najmä našich spotrebiteľov. Vyjadrili tým svoj vzťah a lojalitu k značke McCain, čo je snom každej spoločnosti. Špeciálne sa tešíme z dôvery Slovákov v kvalitu našich produktov, keďže práve na ňu kladieme veľký dôraz – na kvalitu pochádzajúcu z prírody, ktorá prináša potešenie a radosť. Ďakujeme,“ hovorí Mária Kakašová, Country Manager McCain na Slovensku.
Medzinárodný program Superbrands má korene a pätnásťročnú tradíciu vo Veľkej Británii. Vytvorili ho marketingoví a komunikační odborníci a dnes je uznávaný v 90 krajinách a na 5 kontinentoch sveta. Ocenenie dáva do pozornosti značky, ktoré môžu slúžiť ako príklad pre ostatné spoločnosti so snahou rozvíjať a zlepšovať svoj imidž. Na Slovensku sú tieto prestížne tituly udeľované od roku 2013.