Všetci nezadaní bez ohľadu na vekovú kategóriu, ktorí túžia nájsť spriaznenú dušu, majú opäť o niekoľko príležitostí navyše – nájsť toho pravého či pravú môžu vďaka unikátnym zoznamkám už aj počas nákupov v supermarkete či cestovaniu v MHD.
Zoznamka s nákupnými košíkmi
Fínska sieť supermarketov K-Citymarket v meste Espoo sa rozhodla spojiť príjemné s užitočným a v marci tohto roka predstavila zaujímavý koncept. Ku klasickým modrým nákupným košíkom pridala aj veselé žlté s nápisom “Sinkkukori” (nezadaný), vďaka ktorým môžu zákazníci počas nákupov jednoducho ukázať, že majú chuť sa s niekým zoznámiť.
Manažér supermarketu Toni Pokela uviedol, že išlo o malý experiment, ktorým chcú zákazníkov pozitívne naladiť aj počas rutinných nákupov. „V dávnych časoch sa vo Fínsku zvykli organizovať korčuliarske akcie Rousette, kde sa ľudia mohli navzájom spoznať. Toto je akási potravinová verzia týchto korčuliarskych stretnutí,“ povedal manažér.
Jednoduchý nápad sa stal vo Fínsku okamžitým hitom a za nákupmi do potravín v Espoo ľudia neváhajú precestovať aj desiatky kilometrov.