Španielsky futbalový gigant FC Barcelona by mohol zlepšiť ekonomickú situáciu premenovaním štadióna Camp Nou. Ako referuje web sportowefakty.wp.pl s odvolaním sa na španielsky denník Mundo Deportivo, funkcionári FCB rokujú o sponzorskom kontrakte so streamingovou službou Spotify.
V prípade, že sa spoluprácu podarí sfinalizovať, logo uvedenej spoločnosti by sa mohlo objaviť na dresoch a jej meno v názve štadióna. Po novom by sa stánok katalánskeho veľkoklubu mohol volať Camp Nou Spotify.
Arsenal Londýn spoluprácu odmietol
Rokovania medzi oboma stranami údajne trvajú už od októbra. Daniel Ek, zakladateľ a majiteľ Spotify, je veľkým fanúšikom Arsenalu Londýn. Pokúšal sa dokonca nadviazať spoluprácu s „kanoniermi“, no neúspešne, a tak upriamil pozornosť na barcelonský klub.
Kryptomenám nedôverujú
„Barca“ momentálne na dresoch propaguje japonskú spoločnosť Rakuten, no tá sa rozhodla nepredĺžiť partnerstvo s klubom, ktoré vypršalo 30. júna minulého roka, čiastočne i pre odchod Lionela Messiho do Paríža St. Germain.
Dembélé končí v FC Barcelona, s klubom sa nedohodol na novej zmluve a požiadali ho o okamžitý odchod
Barcelona údajne dostala ponuky i od čínskych spoločností zaoberajúcich sa kryptomenami, no prezident FCB Joan Laporta tomuto odvetviu príliš nedôveruje.