BRATISLAVA 2. novembra (WEBNOVINY) – Pondelňajší sviatočný deň sa podľa PR oddelenia Markízy niesol v réžii televízie, keď večerný film Duch v hlavnej úlohe s Demi Moore a Patrickom Swayzem sledovalo takmer 700-tisíc divákov nad 12 rokov, v skupine 12 až 54 film dosiahol hodnoty 14,7/43,6 percenta a bol najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Najviac zaujal ženy 12 až 34 (shr 58,9 percenta). Počas sviatočnej vysielacej štruktúry sa darilo aj filmom mimo prime time Shrek a hrôza (shr 44,6 percenta), Scooby Doo (shr 39,8 percenta, najlepší u žien 12 až 34 so share 52 percent), Ostrov hrdlorezov (shr 39,2 percenta, najlepší u mužov 12 až 34 so share 47,5 percenta), či Zathura: Vesmírne dobrodružstvo (shr 35%).
Celodenný pondelkový share je hodnotou 35,5 percenta tretím najlepším pondelkovým share v tomto roku (12 až 54). Share v prime time 38,3 percenta je šiesty najlepší tohtoročný pondelkový PT share (12-54), uviedla Markíza.
Nedeľné hľadanie talentov v TV Markíza porazilo konkurenčný formát v oboch hlavných cieľových skupinách a Talentmania sa podľa PR oddelenia TV stala najsledovanejším programom večera (11,1/33,2 percenta v 12 až 54; 12,9/33,5 percenta v 12+). Štvrté semifinále talentovej šou Česko Slovensko má talent v TV JOJ malo napriek prvému finálovému večeru konkurenčnej šou takmer rovnakú sledovanosť v 12 až 54, keď získalo rating 11,0 percenta a podiel 32,3 percenta. Talentová šou TV JOJ a TV Prima bola podľa PR oddelenia JOJ jednotkou na trhu napríklad v mestách od 50 do 100-tisíc obyvateľov, kde dosiahla podiel takmer 41 percenta. Najvyšší podiel získala v Žilinskom kraji s hodnotou 42,1 percenta. Vyšší podiel na trhu v porovnaní s konkurenciou dosiahlo následné ČSMT – Rozhodnutie s hodnotou 38,3 percenta, uviedlo PR JOJ. Televízia JOJ získala v nedeľu podiel 26,8 percenta celodenne a 31,9 percenta v primetime.
Politickú talkshow Zlatice Puškárovej Na telo sledovalo takmer 400-tisíc divákov nad 12 rokov (shr 38,1 percenta). Relácia Zo zákulisia mala share 30,1 percenta je druhým najvyšším podielom v tomto roku (12-54), informovala Markíza.
Aj podľa JOJ má televízia za sebou úspešný víkend, ktorý v piatok večer odštartovala reláciou Farmár hľadá ženu s podielom 34,7 percenta. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ šou sledovalo 614-tisíc divákov s podielom 36,4 percenta. Podľa PR oddelenia JOJ predstihla konkurenčnú filmovú ponuku na Markíze o viac ako 200-tisíc divákov. Jednotkou na trhu bola TV JOJ v piatok večer aj s denným seriálom Panelák, ktorý získal podiel 30,8 percenta. Televízia JOJ získala v piatok spolu podiel 26,2 percenta celodenne a 31,5 percenta v primetime. V sobotu dominoval ruský film Admirál, v nedeľu to bola talentová šou, uviedlo PR oddelenie JOJ.
TV JOJ má podľa jej PR oddelenia za sebou ďalší úspešný týždeň, keď v primetime dosiahla druhý najvyšší týždenný podiel od zavedenia peoplemetrov s hodnotou 29,1 percenta. Televízia JOJ získala za uplynulý týždeň spolu podiel 27,2 percenta celodenne a 30,9 percenta v primetime.