Farmaceutické firmy dali na marketing vyše 40 miliónov eur

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Lekáreň
Foto: SITA/Jozef Jakubčo

BRATISLAVA 15. februára (WEBNOVINY) – Farmaceutické firmy dali v uplynulom roku na marketing, propagáciu a nepeňažné plnenia viac ako 43 miliónov eur.

Výdavky ministerstvu zdravotníctva (MZ), tak ako to ukladá zákon, priznalo 158 farmaceutických firiem, 66 malo výdavky rovnajúce sa nule.

Informovala o tom hovorkyňa MZ Zuzana Čižmáriková. Ako pokračovala, rezort však predpokladá, že svoju povinnosť si nesplnilo 150 subjektov, ktoré do konca januára tohto roka nenahlásili potrebné údaje za vlaňajšok.

„Vzhľadom na to, že ide o zákonnú povinnosť, MZ SR v najbližších dňoch začne správne konanie voči spoločnostiam, ktoré tak neurobili. Za porušenie predpisu môže byť subjektu uložená pokuta vo výške od 500 do 25 000 eur,“ uviedla Čižmáriková.

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať