BRATISLAVA 1. decembra (WBN/PR) – Dexia banka dnes spúšťa ľahko ovládateľné a užívateľsky optimalizované elektronické bankovníctvo (mobilná e-Banka) pre mobilné zariadenia vrátane iPhone.
Súčasťou Mobilnej e-Banky sú vybrané funkcie e-Banky prispôsobené pre mobilné zariadenia vrátane iPhone. Služba je dostupná 24/7 prostredníctvom mobilného zariadenia s prístupom na internet.
Klient s prístupom do e-Banky môže využívať službu mobilná e-Banka automaticky prostredníctvom svojho mobilného zariadenia. Nemusí tak žiadať o sprístupnenie služby, resp. uzatvárať novú zmluvu.
Prostredníctvom mobilnej e-Banky majú klienti možnosť zasielať tuzemské príkazy na úhradu, získať prehľad o stave účtu, či aktuálnych aj historických pohyboch na účtoch. Taktiež si môžu zriadiť e-Vkladový účet, e-Termínovaný vklad a dobiť Easy kartu. Mobilná e-Banka od Dexia banky umožňuje realizovať finančné operácie prostredníctvom služby e-Treasury (po podpise samostatnej zmluvy) a tiež stornovať tuzemský príkaz na úhradu.
Dexia banka Slovensko aj naďalej pokračuje vo vývoji nových služieb, ktoré zvýšia komfort a bezpečnosť spravovania peňažných prostriedkov klientov.
Dexia banka Slovensko a.s. pôsobí na trhu od roku 1993. Finančná skupina Dexia sa stala hlavným akcionárom Dexia banky Slovensko a.s. v máji 2000. Banka má v súčasnosti majoritné postavenie na trhu služieb pre mestá a obce. Ponúka komplexné služby obyvateľstvu, mestám, obciam, verejnoprospešným podnikom, medzinárodným a domácim podnikateľským subjektom. Dexia banka Slovensko a.s. sa v rozhodujúcej miere podieľa na financovaní rozvojových programov komunálneho sektora, programov bývania a environmentálnych programov. V súčasnosti Dexia banka Slovensko poskytuje svoje služby prostredníctvom 49 pobočiek a 751 zamestnancov.