Donášková služba Wolt, ako jeden z lídrov na trhu v rozvoze jedál, predstavila svoju novinku, ktorou je nová funkcia posielanie darčekov. Ako uviedla spoločnosť, nová služba nie je časovo obmedzená a umožní obdarovať svojich blízkych počas celého roka.
Personalizované darčeky
„Táto inovatívna služba spája personalizované darčeky s milým venovaním a expresným doručením, pričom obdarovaný nemusí mať aplikáciu Wolt. Darček prijme a odsleduje pohodlne cez SMS odkaz. Funkcia je dostupná vo všetkých slovenských mestách, kde Wolt pôsobí,“ uviedol Bachir Bennani, produktový riaditeľ spoločnosti Wolt.
Počet objednávok Woltu v prvom štvrťroku výraznejšie vzrástol, súčasťou expanzie je aj nový segment
Spoločnosť so spustením novinky, reagovala aj na blížiaci sa sviatok svätého Valentína, ktorý podrobne analyzovala. Ich údaje za rok 2024 zároveň odhalili, čo si ľudia na Slovensku počas tohto sviatku skutočne objednávali.

Kytice, víno a sladkosti
Ako uviedol Wolt, kvety sú neodmysliteľnou súčasťou romantického vyznania. Počas minuloročného Valentína sa počet objednávok kvetov zvýšil až 20-násobne, dosahujúc takmer štyri stovky. Viac kvetov bolo objednaných len na MDŽ. Celkovo 10 % všetkých valentínskych objednávok obsahovalo kvety, pričom najčastejšie išlo o zmiešané kytice, ruže a tulipány.
Wolt ocenil najlepšie hodnotené slovenské reštaurácie. Medzi 21 podnikmi sa našli kuchyne z rôznych kútov sveta (video+foto)
Viac ako tretina zákazníkov poslala kvety na inú adresu. Najštedrejší zákazník objednal kráľovskú kyticu ruží za 350 eur. Víno a sladkosti sú tiež populárne.
Všetky životné okamihy
„Na Slovensku je podiel vína vo valentínskych košíkoch najvyšší spomedzi krajín, kde Wolt pôsobí, a dosahuje 11 %. Niečo sladké bolo vo viac ako polovici objednávok. Láska ide cez žalúdok, čo potvrdzuje takmer štvrtina zákazníkov, ktorí si objednali nielen kvety, ale aj jedlo z reštaurácie. Objednávky potravín presiahli tisíc, čo naznačuje, že mnohí Slováci si radšej pripravili valentínsku večeru doma,“ zhrnula spoločnosť.
Spoločnosť dodala, že novou službou chcú reagovať na všetky životné okamihy. „Či už ide o narodeniny, výročie alebo akékoľvek prekvapenie v štýle ,myslím na teba‘, táto služba mení bežné darovanie na niečo výnimočné,“ uzavrel Wolt.