BRATISLAVA 4. júna (WBN/PR) – Najväčšia poisťovňa špecializovaná na životné poistenie na Slovensku, spoločnosť MetLife Amslico, predstavila po prvýkrát vo svojej histórii v piatok 1. júna na Deň detí, svojho ambasádora – Snoopy-ho. Stovky – až tisícky detí v známych nákupných centrách v Bratislave, ale aj Košiciach a v Banskej Bystrici zabávala táto kreslená postavička. Očarujúci, srdečný, prístupný, lojálny – to je len niekoľko pozitívnych vlastností tejto milej postavičky, ktorá hrá dôležitú úlohu pri odlišovaní značky MetLife na trhu finančných služieb.
Deti ale i dospelí mali jedinečnú príležitosť stretnúť Snoopyho v životnej veľkosti, vyfotografovať sa s ním a zapojiť sa do súťaže v maľovaní tejto postavičky, ako aj hrať o zaujímavé detské ceny. Spoločnosť verí, že Snoopy si získal srdcia všetkých návštevníkov obchodných centier. Akcie a súťaže trvali v Bratislave od poludnia do večerných hodín.
Snoopy je veselá postavička z veľmi známeho komiksu „Peanuts“, ktorého autorom je pán Charles M. Schulz. Peanuts sú verejnosti známe od roku 1950. V súčasnosti sa komiks objavuje vo viac ako 2400 publikáciách po celom svete. Spoločnosť MetLife, Inc. v USA už v roku 1984 použila Peanuts postavičky vo svojej reklamnej kampani, ktorá mala obrovský úspech. V roku 2006 získala MetLife, Inc. exkluzívne práva používať Peanuts postavičky na podporu značky v oblasti finančných služieb.
MetLife Amslico, poisťovňa zameraná primárne na životné poistenie na Slovensku, sa stala koncom minulého roka Poisťovňou roka 2011. Túto prestížnu výročnú cenu za mimoriadne podnikateľské úspechy udeľuje ekonomický týždenník Trend.
MetLife Amslico získala ocenenie vtedy v čase, keď na Slovensku pôsobilo 20 členských poisťovní Slovenskej asociácie poisťovní (SLASPO), šesť jej stálych pridružených členov a jedna nečlenská poisťovňa SLASPO. Ocenenie Poisťovňa roka sa v rámci Trend TOP udeľuje už od roku 2002. Hneď v tomto prvom ročníku MetLife Amslico získalo druhé miesto.
Poisťovňa Amslico pôsobí na slovenskom trhu od decembra 1995 a odvtedy ani raz nevykázala stratu a spoločnosť patrí dlhodobo medzi najziskovejšie poisťovne. MetLife Amslico získala toto prestížne ocenenie vďaka svojej finančnej disciplíne, orientácii na dlhodobé ciele a finančnej istote prostredníctvom poskytovaných poistných produktov. Finančná istota je od roku 1995 stálym krédom MetLife Amslico. Spoločnosť má ako prioritu dlhodobý vzťah ku klientom a kladie dôraz na kvalitný a profesionálny servis.