BRATISLAVA 1. júna (WBN/PR) – Najväčšia poisťovňa špecializovaná na životné poistenie na Slovensku, spoločnosť MetLife Amslico, pripraví po prvýkrát vo svojej histórii Deň detí, kde zároveň predstaví verejnosti svojho ambasádora – Snoopyho.
Očarujúci, srdečný, prístupný, lojálny – to je len niekoľko pozitívnych vlastností tejto milej postavičky, ktorá hrá dôležitú úlohu pri odlišovaní značky MetLife na trhu finančných služieb.
Ako inak, tento deň detí sa uskutočni 1. júna 2012 v troch veľkých mestách na Slovensku – Bratislava (Eurovea), Banská Bystrica (Europa), Košice (Aupark). Detičky ale i dospelí majú jedinečnú príležitosť stretnúť Snoopyho v životnej veľkosti, vyfotografovať sa s ním a zapojiť sa do súťaže v maľovaní tejto postavičky o zaujímavé detské ceny. Veríme, že Snoopy si získa srdcia všetkých návštevníkov spomínaných obchodných centier. Tešíme sa na ďalšie zaujímavé stretnutia.
Niečo z histórie:
Snoopy je veselá postavička z veľmi známeho komiksu „Peanuts“, ktorého autorom je pán Charles M. Schulz. Peanuts sú verejnosti známe od roku 1950. V súčasnosti sa komiks objavuje vo viac ako 2400 publikáciách po celom svete.
Spoločnosť MetLife, Inc. v USA už v roku 1984 použila Peanuts postavičky vo svojej reklamnej kampani, ktorá mala obrovský úspech. V roku 2006 získala MetLife, Inc. exkluzívne práva používať Peanuts postavičky na podporu značky v oblasti finančných služieb.