COOP Jednota predstavila svoju novú prémiovú značku TOMU VER

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
COOP Jednota predstavila svoju novú prémiovú značku TOMU VER
Renáta Peťovská (v strede) počas exkluzívneho predstavenia značky TOMU VER od COOP Jednota. Foto: SITA
Tento článok pre vás načítala AI.

Dňa 19. februára 2025 sa v bratislavskom TEMPO Supermarkete v OC Tehelko konalo exkluzívne predstavenie novej privátnej značky COOP Jednoty – TOMU VER. Tento event bol nielen o potravinách, ale najmä o dôvere, kvalite a dostupnosti alternatív pre všetkých.

Počet tých z nás, ktorí trpia potravinovými intoleranciami narastá a variť z bežne dostupných potravín býva niekedy pre týchto ľudí a ich blízkych naozaj náročné. Na tento neželaný trend sa preto rozhodla zareagovať aj COOP Jednota, najväčšia domáca slovenská maloobchodná sieť s najvyšším reálnym podielom predaja slovenských výrobkov vo výške viac ako 70 %. Spoločnosť na exkluzívnom evente, ktorý sa konal dňa 19. februára v bratislavskom TEMPO Supermarkete v OC Tehelko, predstavila prémiovú značku produktov TOMU VER.

Dôvera ako základ značky

Spolupráca a dôvera sú hodnoty, na ktorých je založené naše fungovanie viac ako 155 rokov. Prvé družstvo, ktoré vzniklo ako potravinový spolok, bola spolupráca medzi partiou ľudí v jednom regióne, ktorí sa medzi sebou dohodli a vzájomne spolupracovali. Dnes máme takmer 2000 predajní na celom Slovensku. Tento systém družstiev funguje po celom svete. Napríklad tento rok je vyhlásený za medzinárodný rok družstiev. Ide o vyslovene fenomén, ktorý sa oslavuje práve preto, akým je prínosom pre biznis jednotlivých krajín,“ uviedla Renáta Peťovská, riaditeľka sekcie obchodu COOP Jednota. „Našim zámerom je byť obchodom, kde si môže potraviny kúpiť skutočne každý. Chceme mať teda riešenia aj pre ľudí so špecifickými požiadavkami a potrebami.“

Nová prémiová značka TOMU VER od COOP Jednota je dôkazom tohto záväzku. Sortiment zahŕňa produkty bez lepku, bez laktózy, ako aj potraviny vhodné pre aktívnych ľudí preferujúcich zdravý životný štýl.

Event plný zážitkov a chutí

Predstavenie značky TOMU VER bolo oslavou inovácie a zdravého stravovania. Návštevníci sa mohli zúčastniť talkshow s výživovou poradkyňou Zuzanou Líškovou, ktorá priblížila problematiku potravinových intolerancií a alergií.

Ľudia s potravinovými intoleranciami často čelia výzvam pri výbere potravín. Práve preto je dôležité mať možnosť nakupovať kvalitné a bezpečné produkty v bežných obchodoch,“ zdôraznila Líšková.

Súčasťou programu bola aj live cooking show s Dávidom Géczym a Marošom Molnárom. Ukázali, ako jednoducho sa dajú pripraviť chutné a zdravé jedlá z produktov TOMU VER – vrátane jedál vhodných pre ľudí s intoleranciami.

Tk tomu ver.jpg
Foto: COOP Jednota

Prečo práve TOMU VER?

Názov značky vznikol s dôrazom na dôveru zákazníkov. „Pri intoleranciách je pre ľudí veľmi dôležité môcť sa spoľahnúť na produkt a obchodníka,“ vysvetlila Renáta Peťovská. „Pri Jednote nám zo všetkých spotrebiteľských prieskumov vychádza, že nám skutočne zákazníci veria, že tu kúpia kvalitné a dobré potraviny. Hľadali sme hravú formu slova dôvera a myslím, že sa to podarilo.“

Dostupnosť pre každého a inovácie

COOP Jednota sa už roky profiluje ako obchod, kde si nákup vybaví každý. Jednotu nájdete takmer všade –  od veľkých miest až po najmenšie obce. „V mnohých obciach naša predajňa supluje úlohu pošty, banky. Môžete si u nás dobiť mobil a tak ďalej. Pre ľudí, čo žijú v malých odľahlých dedinách sú to neuveriteľné benefity,“ pripomenula Peťovská.

Inovácie sú súčasťou stratégie COOP Jednoty. „Našou najnovšou inováciou sú predajne 24/7. To znamená, že máme predajne, ktoré sú otvorené nonstop. Počas dňa fungujú v klasickom obslužnom režime a po otváracích hodinách sa preklopia do automatizovaného režimu. Ľudia si tak môžu prísť nakúpiť aj mimo bežných otváracích hodín,“ doplnila Peťovská.

COOP Jednota predstavila svoju novú prémiovú značku TOMU VER
COOP Jednota predstavila svoju novú prémiovú značku TOMU VER. FOTO: COOP Jednota

Viac ako len značka

TOMU VER nie je len o produktoch – je o myšlienke dostupnosti a kvality pre všetkých. COOP Jednota sa zaviazala pokračovať v rozširovaní tohto portfólia, aby vyhovela potrebám čo najširšieho okruhu zákazníkov. „Výrobky, ktoré máme v tomto portfóliu momentálne, sú len začiatkom. Plánujeme ich ďalej rozvíjať o rôzne proteínové a ďalšie produkty. Veríme, že značka TOMU VER bude úspešná a že je to dobrý krok do budúcnosti,“ doplnila na záver riaditeľka sekcie obchodu COOP Jednota.

Viac informácií o produktoch TOMU VER nájdete na https://coop.sk/sk/tomu-ver.

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie Coop JednotaCOOP Jednota Slovensko