Český McDonald´s dúfa, že na trápnom videu dobre zarobí

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Bez názvu
Foto: facebook.com

BRATISLAVA 25. januára (WEBNOVINY) – Pražská pobočka reťazca reštaurácii s rýchlym občerstvením McDonald´s zareagovala na kritické aj zábavné ohlasy k jej náborovému videu, ktoré sa tento týždeň stalo hitom na sociálnych sieťach.

Pre návštevníkov fast foodu McDonald´s na pražskom Václavskom námestí pripravili „Špeciálne uhorkové menu“ za „Jirkovu cenu“. Ponuku zverejnili na svojom Facebooku.

Podmienkou je, aby zákazníci povedali obsluhujúcemu personálu „kúzelnú“ formulku: Zabudol som na uhorku („Zapoměl jsem na okurku“ – pozn. red.).

Video, ktoré malo pôvodne prilákať nových zamestnancov k práci v McDonald´s, vyvolalo vlnu posmešných reakcií. Niektoré české média ho prirovnávali k „starému nemeckému pornu bez sexu“.

Najviac u divákov rezonovala práve veta postavy Jirka, ktorý mal zaúčať novozamestnanú študentku Katku. Tá počas prípravy cheeseburgeru zabudla na uhorku, na čo ju Jirka patrične upozornil vetou: „Zabudla si na uhorku.“.

Táto veta sa rýchlo stala námetom na desiatky paródií na internete. Český McDonald´napriek tomu dúfa, že video im neprinesie len nových pracovníkov, ale aj veľa zákazníkov.

Bez názvu
Foto: facebook.com/McDonalds.CZ
Bez názvu
Foto: facebook.com
Bez názvu
Foto: facebook.com

Ďalšie k téme

Zdieľať na Facebooku Zdieľať Odoslať na WhatsApp Odoslať
Firmy a inštitúcie McDonald's