BRATISLAVA 19. decembra 2016 (WBN/PR) – Slovenská sporiteľňa je opäť modernejšia. Takmer 1500 tabletov využívajú všetci poradcovia najväčšej banky na Slovensku pri práci s klientom. Novinku používajú v každej pobočke Slovenskej sporiteľne napríklad na predaj vynovených sporiacich depozitných produktov. Banka plánuje postupne doplniť tablety napríklad aj o spotrebné úvery.
Klient priamo pred sebou vidí obrazovku, na ktorej mu poradca dokáže jednoduchým spôsobom vysvetliť napríklad princípy sporenia či spôsob práce s internetbankingom. Vďaka tomu majú klienti oveľa lepší zážitok z bankovania. „Cítia k nám väčšiu dôveru, keďže sa spolu s poradcom pozerajú na rovnakú obrazovku. Vďaka tabletom dokážeme zároveň rýchlo reagovať na klientske potreby,“ vysvetľuje Igor Žganjer, ktorý v Slovenskej sporiteľni zodpovedá za rozvoj služieb pre klientov.
Aktuálne je prostredníctvom tabletov dostupné zriadenie si vynovených sporení, klienti ich môžu využiť na aktiváciu a prácu s internetbankingom či na na vyhľadanie a prezeranie informácií na internetových stránkach banky. „Technologická novinka už priniesla aj výsledky – vďaka lepšiemu porozumeniu a názorným ukážkam si Sporenie na rezervu zriadil dvojnásobný počet klientov,“ dodáva Žganjer.
Slovenská sporiteľňa do tabletov postupne zapracuje ďalšie svoje produkty a služby. Stane sa z nich nástroj na komplexné poradenstvo a predaj a vďaka svojej transparentnosti a zrozumiteľnosti výrazne prispeje k rastu spokojnosti zákazníkov.