BRATISLAVA 22. augusta (WBN/PR) – Bronzové umiestnenie v prestížnej súťaži International Business Awards za rok 2012 získalo oddelenie zákazníckej podpory spoločnosti Dell, ktoré z Európskeho obchodného centra v Bratislave obsluhuje zákazníkov z celej Európy, Stredného východu a Afriky. Bratislavský tím je výnimočný systémom praktického vzdelávania a tiež svojim nadšením pre dobrovoľnícke aktivity.
„Toto ocenenie je dôkazom, že Dell má na Slovensku zákaznícke centrum svetovej kvality. Všimla si to nielen medzinárodná porota, ale tiež viac ako 90 % spokojných zákazníkov,“ povedala o ocenení Pavlína Luptáková, riaditeľka divízie podpory obchodu Európskeho obchodného centra Dell v Bratislave.
Do súťaže bolo spolu nominovaných 3 300 firiem z celého sveta. Zákaznícke centrum bratislavského Dellu je jediným zástupcom z kontinentálnej Európy medzi ocenenými. Minulý rok zaviedlo nový interaktívny systém vzdelávania, ktorý takisto dopomohol k vysokej zákazníckej spokojnosti. Výnimočné je aj nasadenie členov tímu v dobrovoľníckych aktivitách. Zo 160 zamestnancov až 80 % pravidelne prikladá ruku k dielu v rôznych oblastiach zameraných na podporu charity, mládeže a environmentálnu podporu.
Bratislavské zákaznícke oddelenie vzniklo ako súčasť Európskeho obchodného centra Dell v roku 2003. Obsluhuje klientov v 20 krajinách a v 17 jazykoch. Ocenenie International Business Award sa udeľuje od roku 2002. Tento rok tvorilo porotu viac ako 250 manažérov z celého sveta, ktorí hodnotili firmy v 15 kategóriách. Ceny, takzvané sošky Stevies®, si preberú ocenené firmy z 50 krajín na októbrovom ceremoniáli v španielskej Barcelone.